Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس قادری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۲۰۴ طرح بهره‌برداری شده در استان، ۳۳ طرح مربوط به احداث پایگاه‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی است و دیگر طرح‌ها نیز شامل خانه بهداشت، کلینیک تخصصی و فوی تخصصی، آزمایشگاه تشخیص طبی، بیمارستان و سایر مراکز درمانی است.

وی ادامه داد: طرح‌های در دست احداث نیز در تمامی نقاط استان پراکنده شده است و بیشتر شامل مراکز خدمات جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و کلینیک‌های تخصصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادری با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت استان ۷۰۰ عضو دارد، با قدردانی از همراهی و همکاری این خیران نیک‌اندیش در خدمت‌رسانی به مردم استان در حوزه سلامت، خاطر نشان کرد: هدایت کردن خیران به سمت حوزه بهداشت و درمان و به ویژه پیشگیری از بیماری‌ها از ضروریات جامعه است و امید است بتوان در ادامه با جذب اعضای بیشتر، بیش از پیش به مردم استان خدمات‌رسانی کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری همچنین از جذب ۲ میلیارد تومان کمک نقدی خیران در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: علاوه‌بر آن به تناوب از سوی خیران کپسول‌های اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شده است.

 به گزارش ایرنا، مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری از سال ۸۸ فعالیت خود را در این استان آغاز کرد و طی ۱۲ سال گذشته در توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در استان نقش موثری ایفا کرده است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت چهارمحال وبختیاری دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت