Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که صبح پنجشنبه در دبستان سنایی اردبیل برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با اول مهر جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها در مدارس ابتدایی و پیش دبستانی استان اردبیل برگزار شد.

احمد ناصری تصریح کرد: ۲۴ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی و ۱۸ هزار نوآموز پیش دبستانی همزمان با اول مهرماه راهی مدارس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس الگوی بازگشایی مدارس از شنبه سوم مهرماه آموزش مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در مدارس روستایی و عشایری با تراکم جمعیتی کلاس کمتر از ۱۵ نفر به صورت حضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به والدین اطمینان داد که تمامی امکانات و تجهیزات بهداشتی در مدارس مهیا شده تا دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی با سلامت کامل تحصیل کرده و نسلی شایسته برای آینده تربیت کنیم.

ناصری افزود: خانواده‌ها نباید نگران فرزندان خود باشند چرا که معلمان، مدیران و مربیان بیشتر از آنها دلسوز نسل آینده هستند تا در بهترین شرایط و با تضمین سلامت در محیط مدرسه تحصیل به شکل حضوری و با شرایط مناسب انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در مدارس شهری از آبان ماه تحصیل دانش‌آموزان با صورت حضوری خواهد بود اما از سوم مهرماه به صورت غیرحضوری و یا ترکیبی از مجازی و حضوری خواهد بود که با نظر مدیران و شورای مدرسه حضور دانش‌آموزان و یا تحصیل غیرحضوری آنها انجام می‌شود.

ناصری اضافه کرد: تاکید شده تا در چهار هفته اول مرور و تکرار دروس سال‌های قبل برای تقویت آمادگی دانش‌آموزان انجام شده سپس درس‌های جدید تدریس شود.

وی با بیان اینکه پوشش تحصیلی در مقطع ابتدایی به ۹۹ درصد رسیده است، بیان کرد: ما هیچ بازمانده از تحصیلی نداریم و یک درصد باقیمانده نیز مربوط به برخی از دانش‌آموزانی است که در سال‌های گذشته بیماری داشته و امکان ثبت‌نام آنها وجود نداشته که این امر امسال به شکل کامل محقق شده است.

ناصری به توزیع کتب درسی در هفته‌های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در کنار توزیع کتاب‌های درسی، برای دانش‌آموزان نیازمند تبلت و سایر تجهیزات نیز توزیع شده تا برای حضور در شبکه شاد مشکلی نداشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: کمبود معلم در مقطع ابتدایی نداریم و هیچ کلاسی خالی از معلم نیست و قطعاً تلاش کردیم تا با جذب نیروهای حق‌التدریس کمبودها را تا حد زیادی جبران کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: از روز شنبه سوم مهرماه که زنگ بازگشایی مدارس در استان اردبیل به صدا در می‌آید بیش از ۲۵۳ هزار دانش‌آموز راهی مدارس خواهند شد که البته در شهرها مهرماه تحصیل دانش‌آموزان در فضای مجازی و به شکل غیرحضوری خواهد بود.

کد خبر 5311631

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد ناصری بازگشایی مدارس جشن شکوفه ها هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان کرمانشاه ایلام مجلس شورای اسلامی واکسیناسیون کرونا حضوری خواهد استان اردبیل دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب

نظری عضو شورای اسلامی بخش سندرک گفت: علت تصمیم مردم این بخش ناامنی است که قاچاق سوخت برای تردد دانش آموزان ایجاد کرده است.

نظری افزود: روزانه حدود ۳ هزار خودروی قاچاق سوخت از این منطقه تردد می‌کند که باعث ناامنی جاده‌ها شده است.

وی گفت: باتوجه به اینکه سرویس دانش آموزان در این مناطق خودرو‌های وانت بار است و هر خودرو ۱۵ تا ۲۰ دانش آموز را جابجا می‌کند، خطر جانی شدید برای این دانش آموزان ایجاد شده است.

نظری گفت: اسکورت‌های خودرو‌های حامل سوخت بصورت مسلحانه مردم را تهدید می‌کنند تا راه را برای جابجایی سوخت قاچاق باز کنند.

این عضو شورای بخش سندرک افزود: در بیشتر موارد خودرو‌های حامل سوخت قاچاق هر دو مسیر جاده را در تصرف خود دارند و با سرعت زیاد در حال حرکت هستند.

 نظری گفت: دهستان بندر ۱۳ روستا با بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز دارد که همه این روستا‌ها تصمیم به تعطیلی مدارس خود گرفته اند.

وی همچنین از مسئولان امنیتی و انتظامی استان خواست این مشکل را بصورت اساسی رفع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب