Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:02:38 GMT

وزیر کشور حکم چهار شهردار را صادر کرد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۳۶۵۸

وزیر کشور حکم چهار شهردار را صادر کرد

وزیر کشور حکم شهردارهای شهرهای اهواز،سنندج، شهریار و قرچک را صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع سانی وزارت کشور احمد وحیدی، رضا امینی را به عنوان شهردار اهواز، سید انور رشیدی را به عنوان شهردار سنندج، محمد صادق کولی‌وند را به عنوان شهردار شهریار و  محسن خرمی شریف را به عنوان شهردار قرچک منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم وزیر کشور آمده است: «به موجب این حکم و در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب۱-۳-۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر سنندج، جنابعالی را به سمت شهردار سنندج منصوب می نمایم. با عنایت به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، شایسته است با انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه ریزی دقیق، اهداف و سیاست های ذیل را محقق نمائید:

پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی- ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق،
هویت بخشی به سیما و منظر شهرها و استحکام بناها،
رعایت ملاک های امانت، دینداری، کفایت و کارآمدی،
شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاههای فساد خیز و مبارزه جدی با عوامل آن،
تسهیل، تسریع و انضباط در خدمت رسانی به شهروندان و پوشش فراگیر خدمات شهری،
رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر به اقشار محروم و آسیب پذیر با رویکرد محله محوری
توجه اساسی به ظرفیت جوانان و رسیدگی ویژه به امور بانوان، ایثارگران، سالمندان و معلولان،
اهتمام جدی  و مسئولانه به توسعه پایدار و حفظ محیط زیست و ارتقاء فضای سبز شهری،
افزایش نشاط و فضیلت های معنوی، فرهنگی و اجتماعی،
توجه ویژه به آبادانی مراکز فرهنگی و مذهبی و ترویج هنجارهای اسلامی،
تکریم و حسن سلوک با مردم و جلب اعتماد عمومی،
جلب مشارکت های مردمی و نوآوری و خلاقیت در ارائه خدمات،
همکاری متقابل با مسئولین ملی و محلی به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد،

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و در ظل توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم ارواحنا فداه و رعایت کامل قوانین و مقررات مربوط  و لحاظ نمودن سیاست ها و برنامه های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير کشور شهردار انتصاب عنوان شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توسعه ناوگان هوایی باید در صدر اولویت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) باشد، گفت: هما با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در جلسه هیئت مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما اظهار کرد: توسعه ناوگان هوایی با هدف ارائه مطلوب به مردم شریف و عزیز ایران در صدر اولویت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

بذرپاش افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به عنوان حامل پرچم کشورمان و با در اختیار داشتن تجربه بسیار گران قدر و ارزشمند در خدمتگزاری به مردم در صنعت هوانوردی، یک افتخار ملی است.

وی با بیان اینکه توسعه ناوگان باید در صدر اقدامات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" باشد، گفت: "هما" با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

بذرپاش در ادامه این نشست با تاکید بر قرار گرفتن برنامه اصلاح و ارتقای سطح خدمات به مسافران در صدر اولویت های "هما" اظهار کرد: مردم باید از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" همواره خاطره خوش در ذهن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بخش های تهیه بلیت، خدمات پذیرایی، کاهش تاخیر پروازها و خدمات فرودگاهی بر میزان رضایتمندی مسافران بسیار تأثیرگذار است، گفت: ایمنی اصلی ترین اولویت ما در صنعت هوانوردی است و ذره ای قصور در این زمینه پذیرفته نیست.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: رسیدگی به معیشت کارکنان خدوم و شریف "هما" شامل خلبانان، نیروی فنی و پشتیبانی در صف و ستاد با نگاه متفاوت دنبال شود و از هیچ اقدامی کوتاهی نشود.

بذرپاش افزود: مولدسازی دارایی ها و بهینه کردن منابع جزو لاینفک اقدامات "هما" است و ارتقا خدمات از مسیر بهره ور شدن منابع اتفاق می افتد. همچنین از روش های مدیریت مشارکتی و استفاده از تمام ظرفیت های "هما" برای اداره هرچه بهتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به حضور نیروهای متخصص و متعهد باید سیستمی جهت به کارگیری توانایی و مشارکت آنها در مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" طراحی شود.

وزیر راه و شهرسازی بر استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: با کمک این شرکت ها می توان راهکارهای سریع و کاربردی برای برطرف کردن مشکلات پیدا کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • ۵۴۳ میلیون دلار، ارزش خدمات باغ ملی گیاه شناسی