Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت در یزد گفت: ارتقاء نظم، امنیت و فرهنگ ترافیک یکی از مهمترین اولویت‌های اساسی پلیس راهور به شمار می‌رود که باید مورد اهتمام قرار گیرد. خبرگزاری میزان - سید محمد ابراهیم اقبالی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت استان یزد در نشست با رئیس پلیس راهور تفت بیان داشت: عملکرد مثبت پلیس راهور می‌تواند در جهت جلب اعتماد و اطمینان بیشتر مردم نسبت به ناجا اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی رعایت اصول اخلاقی توسط پلیس را یکی از مصادیق تکریم ارباب رجوع دانست و تصریح کرد: باید فرهنگ قانون پذیری و قانون گرایی در شهر حاکم باشد تا اگر فردی تخطی کرد فشار اجتماعی فرد خاطی را از قانونگریزی پشیمان سازد.
اقبالی، افزود: تمامی دستگاه‌های متولی در امر برقرای نظم عمومی و جلوگیری از تصادفات باید نسبت به وظایف قانونی خود عمل کرده و در صورت کوتاهی در این امر باید پاسخگو باشند.
وی در رابطه خطاب به رانندگان هنجار شکن ابراز کرد: با رانندگان خاطی در سطح شهرستان که با سرعت غیر مجاز و امثال آن موجب برهم خوردن نظم عمومی و ایجاد تصادف می‌شوند مطابق قانون برخورد و نسبت به توقیف وسیله نقلیه آن‌ها در پارکینگ اقدام می‌گردد.
اقبالی، تلاش مضاعف در زمینه آموزش فرهنگ ترافیک و نهادینه کردن قانونگرایی در جامعه خواستار شد و گفت: پیشگیری اجتماعی در قالب آموزش، تلاشی اثر بخش در ارتقای فرهنگ ترافیکی است و افزایش قانون مداری و نهادینه شدن فرهنگ ترافیکی مطلوب در بین اقشار مختلف جامعه از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های فرهنگی در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی باشد.
شایان ذکر است در این نشست رئیس پلیس راهور یزد-شیراز نیز حضور داشت.   بیشتر بخوانید: برای اولین بار در کشور، دوره تربیت مربی فرهنگ ترافیک برگزار شد   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور فرهنگ سازی دستگاه قضایی برخورد قانونی یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور فرهنگ سازی دستگاه قضایی برخورد قانونی یزد فرهنگ ترافیک پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیمانی صبح سه‌شنبه در شورای اقامه نماز ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر به تاکید ائمه بر اقامه نماز اول وقت اشاره و اظهار کرد: اقامه نماز، موجبات افزایش وجدان‌کاری و تعهد سازمانی را فراهم آورده و در نهایت منجر به ارتقا بهره‌وری در سازمان‌ها و ادارات می‌شود.

وی بر تقویت امکانات و تسهیلات لازم برای اقامه نماز در گمرکات استان تاکید کرد و گفت: گمرک همواره توجه ویژه ای به اقامه نماز داشته و خوشبختانه گمرک بوشهر و گمرکات استان از امکانات مناسبی در این بخش برخوردار هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان بوشهر نیز بر لزوم تلاش بیشتر برای ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ نماز در سطح ادارات و در سطح جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حجت‌الاسلام عباس خشنود به وضعیت اقامه نماز در ادارت و دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته وضعیت اقامه نماز در دستگاههای اقتصادی استان از وضعیت بسیار مناسبی نسبت به سایر دستگاه ها در بخش های مختلف برخوردار است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های ادارات در خصوص برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز بر ضرورت اجرایی شدن مواد این تفاهم‌نامه‌ها تأکید کرد.

کد خبر 6093039

دیگر خبرها

  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است