Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی صبح امروز در آیین نواختن زنگ شکوفه‌ها در دبستان خوروش ۴ در ناحیه یک آموزش‌وپرورش اصفهان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: از سوم مهرماه آموزش دانش‌آموزان به‌ صورت رسمی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان تأکید کرد: همه اعتقاد داریم که بهترین محل تحصیل برای رشد و تربیت دانش‌آموزان مدرسه و کلاس درس و ارتباط مستقیم دانش‌آموز با معلم است، اما با توجه‌ به شرایط کرونایی کشور مجبور هستیم در مدارس بالای ۱۵ نفر، آموزش را در شبکه شاد و فضای مجازی آغاز کنیم.

وی افزود: همکاران من در ۱۸ ماه گذشته تمام توان خود را در جهت تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان به کار بستند؛ امیدوار هستیم با تکمیل واکسیناسیون و خروج از شرایط فعلی، شاهد حضور مجدد دانش‌آموزان و معلمان در مدرسه باشیم تا تمام دانش‌آموزان بدون دغدغه از آموزش علم و معرفت بهره ببرند.

به گزارش فارس، در نخستین روز از مهرماه ۱۴۰۰ مراسم جشن شکوفه‌ها با حضور محمد اعتدادی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، لیلاسادات ابطحی معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، زهرا قجاوند مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک اصفهان، سرهنگ کریمی معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان و تعدادی از دانش‌آموزان و کادر اجرایی دبستان خوروش ۴ در ناحیه یک برگزار شد.

در این مراسم زنگ جشن شکوفه‌ها توسط محمد اعتدادی به صدا درآمد و آغاز سال تحصیلی برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی به طور رسمی آغاز شد.

به گزارش فارس، در دیگر مناطق اصفهان هم نوآموزان اصفهانی سال تحصیلی خود را با نواختن زنگ شکوفه‌ها آغاز کردند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان دفاع مقدس جشن شکوفه ها مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان آموزش وپرورش استان اصفهان دانش آموزان سال تحصیلی شکوفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟