Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسی روز پنج شنبه پس از دریافت گزارش کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا درمورد اقدامات انجام شده در زمینه روند واکسیناسیون و مهار بیماری در کشور با اشاره به اهمیت توجه به بیماریابی با اجرای کامل طرح پایش شهید سلیمانی،گفت: تقویت فرایند درمان سرپایی و آموزش همگانی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اعلام هشدارهای به موقع و لازم، در کنترل بیماری تاثیر فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور تاکید کرد: نظارت بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و اعمال قانون و توجه به رعایت موارد بهداشتی در تمام مبادی ورودی کشور برای اتباع همه کشورها ضروری است.

رییسی همچنین بر تهیه نسخه جامع پیش بینی های پیشگیرانه برای مواجهه با موج های احتمالی آینده و گونه‌های جدید کرونا با تعیین وظایف همه دستگاه‌ها تاکید کرد.

آیت الله رییسی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع درباره تصمیمات اتخاذ شده برای بازگشایی مدارس باید مورد توجه ویژه مسئولین ذیربط قرار بگیرد.

در این جلسه پیشنهادات ناظر به کاهش محدودیت ها و جایگزین نمودن محدودیت‌های هوشمند بجای تعطیلات برای گروه‌های مختلف شغلی مطرح و مقرر شد این پیشنهادات در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112256 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته مشاغل «فرصت‌ها و راهکار‌ها» در مدارس ابتدایی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تشکیل شد.

مدیرکل مجتمع آموزشی مدارس سمای آباده با بیان این مطلب به خبرنگار آنا گفت: همه‌ساله از اول اردیبهشت به مدت یک هفته مشاوران و مدیران مدارس درگیر برنامه‌های هفته معرفی مشاغل هستند.

رضا مسعودی عنوان کرد: دانش‌آموزان در این هفته با برنامه‌های مختلف مدرسه آشنایی آشنا و اطلاعاتی درباره حرفه‌ها، رشته‌های تحصیلی و مشاغل مختلف به‌دست می‌آورند.

وی متذکر شد: دانش‌آموزان باید برای طرح‌ریزی مناسب تحصیلی ـ شغلی با مشاغل موجود در جامعه آشنا شوند تا بتوانند تصمیم‌گیری مناسبی برای انتخاب رشته تحصیلی و شغلی براساس استعداد و رغبت خود و کیفیت‌بخشی به زندگی داشته باشند.

جابری مدیر مدرسه سمای شهرستان آباده هم با بیان اهداف راهنمایی شغلی در دوره‌های مختلف تحصیلی تبیین کرد: مهم‌ترین هدف راهنمایی شغلی در دوره ابتدایی آن است که دانش‌آموزان متوجه شوند وجود تمام مشاغل مشروع و اشتغال در آنها برای ادامه زندگی افراد و بقای جامعه لازم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • وزیر ارتباطات دولت رئیسی: دوستان همراهی کنند گوگل‌پلی را رفع فیلتر می‌کنیم!
  • لزوم انجام کار مطالعاتی دقیق بر روی پل‌ها و جاده‌ها
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی