Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@06:56:26 GMT

زمان برگزاری اردوی تیم ملی ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۵۳۶۰

جزئیات اردوی تیم ملی ایران اعلام شد

به گزارش طرفداری، زمان برگزاری اردوی تیم ملی ایران برای دیدار با کره جنوبی و امارات مشخص شد.

مهر نوشت:  تیم ملی ایران در ۱۵ و ۲۰ مهرماه سال جاری به ترتیب مقابل امارات و کره جنوبی در ادامه رقابت‌ های انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازی می‌کند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران که در دو بازی ابتدایی خود مقابل سوریه و عراق به دو پیروزی متوالی رسیدند با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران با وجود عدم برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و ادامه بازی‌های باشگاهی در کشورهای اروپایی، تصمیم گرفته است اردوی کوتاه مدتی را برای بازی با امارات ترتیب دهد. طبق برنامه کادر فنی تیم ملی ایران بازیکنان داخلی دهم مهرماه خود را معرفی می‌کنند تا پس از پشت سر گذاشتن تست کرونا، برای سفر به کشور امارات آماده شوند.

ملی‌پوشان یازدهم مهر ماه با پرواز اختصاصی راهی دبی امارات می‌شوند تا تمرینات خود را در آنجا آغاز کنند. بازیکنان لژیونر نیز ظهر دوازدهم مهرماه به اردوی تیم ملی ایران ملحق خواهند شد تا در تمرینات این تیم برای دیدار با امارات شرکت کنند.

اردوی کوتاه مدت ملی‌پوشان پس از بازی با امارات ادامه پیدا می‌کند تا خود را برای دیدار با کره جنوبی در بیستم مهر ماه در ورزشگاه آزادی تهران آماده کنند.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! تنها راه پایان شایعه ها علیه فرهاد مجیدی؛ باشگاه استقلال نامه کمیته اخلاق را منتشر کند جنگ قدرت در استقلال به اتاق وزیر ورزش کشیده شد! سرمربی بشیکتاش: بالوتلی سطح خود را نشان داد و حرکت او مایه شرمندگی بود رئال مادرید و بیشترین گل زده در میان تیم های حاضر در 5 لیگ معتبر اروپایی برترین های قرن با رحمان احمدی: با کی روش دیگر ما را ضعیف نمی‌ دیدند؛ ایران - کره بازی قرن من بود!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اردوی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران در حالی بناست هفته آینده برگزار شود که طی ۲۰ حراج حضوری شمش طلا در این مرکز و طی ۳ ماه حجم معاملات طلا از مرز ۲,۷ تن گذشت.

حراج حضوری شمش طلا از (۲۷ دی ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد، روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

زمان جلسه حراج از ساعت (۱۲ تا ۱۶) است؛ وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه (۸ اردیبهشت) مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

برای کسب اطلاعات از مشخصات بیست و یکمین حراج شمش طلا استاندارد به «اینجا» مراجع کنید.

کد خبر 6088487 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد