Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی بیات، مدیر باشگاه شارلوای بلژیک در بروکسل با یکدیگر دیدار کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در ضیافت شام رئیس سابق فدراسیون بلژیک و مدیر باشگاه شارلوا در بروکسل شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه شهاب‌الدین عزیزی خادم و مهدی بیات بر همکاری‌های مشترک تأکید کردند. رئیس فدراسیون فوتبال ایران بر استفاده از تجربیات فوتبال بلژیک به عنوان بهترین تیم رنکینگ فیفا تأکید کرد و گفت: پیشرفت فوتبال بلژیک در دو دهه گذشته تحسین برانگیز است و باید علاقه‌مندان بدانند چه مسیری طی شد که این کشور توانست به صدر رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، صعود کند. ما در فدراسیون فوتبال ایران در پی مدرن‌سازی فوتبال ملی و باشگاهی هستیم. در این راستا سعی می‌کنیم از تجارب گوناگون استفاده کنیم و از نیروی انسانی متخصص در این زمینه نیز بهره خواهیم گرفت.

مهدی بیات نیز توجه فدراسیون فوتبال ایران به تمام تیم‌های ملی را تحسین کرد و ادامه داد: آن چه از اتفاقات چند ماه گذشته فوتبال ایران می‌توان استنباط کرد این است که نگاهی توسعه خواهانه به فوتبال ایران حاکم شده و شاهد معماری نوینی در فوتبال کشور هستیم که قابل اندازه گیری است.

رئیس باشگاه شارلووا تاکید کرد: من هم ایرانی هستم و برایم مهم است که کشورم بتواند در همه حوزه‌ها پیشرفت کند. به همین جهت آماده‌ایم تا از تمام امکانات موجود در فوتبال بلژیک و باشگاه شارلوا برای کمک به فوتبال ایران استفاده کنیم. البته این ظرفیت در سال‌های قبل نیز وجود داشت، اما علاقه‌ای از طرف فدراسیون‌های گذشته مبنی بر این همکاری نبود. امیدواریم در بحث آموزش، بازی‌های تدارکاتی و نیز برگزاری لیگ انتقال تجربه صورت گیرد و برای این موضوعات اعلام آمادگی می‌کنیم.

بیات با تأکید بر این نکته که "در زمان ریاست بر فدراسیون بلژیک من نیز با همین مشکلات مواجه شدم" ادامه داد: تنها راه‌حل معضلات این چنینی کار و تلاش بیشتر و قابل درک است که چنین شرایطی چقدر پیچیده و دشوار به نظر می‌رسد. به همین منظور تا جایی که این امکان فراهم باشد در کنار فدراسیون فوتبال ایران هستیم و از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد تا این روند همکاری به شکل مثبتی ادامه پیدا کند.

در پایان این ضیافت، توافق همکاری مشترک بین دو طرف، برای استفاده از مشاوران متخصص در حوزه‌های مورد بحث صورت پذیرفت.

عزیزی خادم: میزبانی‌مان در دیدار با کره جنوبی به VAR گره خورده است/ برای این بازی از تجهیزات سیار استفاده می‌کنیمعضو هیئت مدیره پتروشیمی امیرکبیر در لیتوانی چه می‌کند؟/ جمع «خوبان» در فدراسیون توریستی ـ تفریحی فوتبال ایران+ تصاویر

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران رئیس فدراسیون فوتبال عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز در آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با اشاره به سفر خود به استان کرمان، اظهار داشت: جلسه خوبی در استان کرمان برای تجلیل از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه سهم استان کرمان بخش بسیاری از تیم‌های ملی است و امروز پنج تیم لیگ برتری دارد، گفت: چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد و در استان کرمان اولین جایی بود که بانوان به ورزشگاه آمدند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فوتبال استان کرمان افتخاری برای فوتبال و فوتسال کشور است، افزود: کرمان زمینه پیشرفت در فوتبال ساحلی را هم دارد.

پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج با بیان اینکه کرمان می‌تواند یک پایه خوب برای فوتبال ایران باشد، گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور