Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نمایشگاه معبری به آسمان برای دومین سال پیاپی با ادوات نظامی و جنگی با اجرای نمایش و روایتگری جان‌فشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شهر پرند اجرا شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه میدانی معبری به آسمان (2) با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران، سرهنگ افشین ارشدی فرمانده سپاه حیدر کرار (ع) پرند، محسن وطن‌خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، اعضای شورای اسلامی شهر پرند، و سایر مسئولان استان تهران، شهرستان رباط‌کریم و پرند افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نمایشگاه معبری به آسمان برای دومین سال پیاپی با ادوات نظامی و جنگی با اجرای نمایش و روایتگری جان‌فشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در قالب لوکیشن‌های جذاب از ثبت نام رزمندگان، اعزام، مناطق جنگی، مدفون کردن رزمندگان و زنده‌به‌گور کردن آن‌ها توسط نظامیان رژیم بعثی صدام، تروریست‌های داعش، محل اسراء، نخلستان و مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در شهر پرند اجرا می‌شود.

این نمایشگاه میدانی یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های دفاع مقدس در سطح کشور است که به مدت 10 شب در ورودی جاده قدیم ساوه به پرند و خارج از محیط شهری، میدان آزادی، بلوار شهید باهنر از 31 شهریورماه لغایت 7 مهرماه از ساعت 18 الی 24 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

 سردار احمد ذوالقدر در آئین افتتاح نمایشگاه بزرگ و نمایش میدانی فاخر معبری به آسمان 2 در پرند اظهار داشت: تقارن اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس برای ما یک پیام دارد که امامان و یاران با وفای آن‌ها و رزمندگان دفاع مقدس برای دفاع از دین و پیروزی حق بر باطل مبارزه کردند و با صبوری و استقامت و شهادت به پیروزی حقیقی دست یافتند.

وی در ادامه بازدید از نمایشگاه و نمایش‌های میدانی هفته دفاع مقدس در پرند افزود: مسئولان پرند ثابت کردند که دغدغه موضوعات فرهنگی و دفاع از ارزش‌های اسلامی و دفاع مقدس را دارند و با مشارکت در چنین فضای وسیعی توانستند در کمترین زمان همانند روزهای دفاع مقدس جهادی وار وارد عمل شوند و این نمایشگاه را با ادوات جنگی و نظامی به همراه نمایش‌های میدانی فاخر دفاع مقدس برپا کنند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه گفت: استقبال مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان از این دسته برنامه‌های فرهنگی، نشانگر تلاش مردم برای آشنایی و کشف حقایق در جنگ است که در طول بیش از 42 سال از انقلاب اسلامی ایران توسط ابرقدرت‌ها، دشمنان و مستکبرین جهان بر کشور ایران اسلامی و مردم صورت گرفت.

ذوالقدر در ادامه تأکید کرد: نمایشگاه‌هایی از این قبیل برای تنویر افکار عمومی و نشان دادن عمق فاجعه و جنایت‌های تحمیلی بسیار قابل‌ تأمل است که این ارتباط‌گیری در این نمایشگاه با حضور و مطالبه بازدیدکنندگان قابل حس و درک است.

مزار شهدای دفاع مقدس در پیشوا گلباران شد + تصاویرمسابقات سوارکاری استان تهران ویژه هفته دفاع مقدس در پاکدشت برگزار شدعطرافشانی گلزار شهدای کردستان همزمان با هفته دفاع مقدس + تصاویر

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در مسیر انتهایی نمایشگاه مفاهیم و تعابیر فرهنگی دفاع مقدس و اربعین حسینی به هم گره‌خورده و پیام صبر و استقامت، شهادت و پیروزی حقیقی را با بیعت با سالار شهیدان امام حسین (ع) را به مخاطب و بازدیدکنندگان منتقل می‌کند.

انتهای پیام/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس معبری به آسمان دفاع مقدس استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • سعی کردیم به واقعیت وفادار باشیم / فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • سعی کردیم وفادار به واقعیت باشیم/فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد