Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس با عنوان جنگ‌های نامنظم پیش‌بینی شده که در فضای آزاد اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار شکر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس در آستانه دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در استان برگزار شده و مهم‌ترین هدف یادآوری ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بیش از 360 عنوان برنامه به صورت حضوری برگزار می‌شود و در این زمینه راه‌اندازی نمایشگاه رزمی فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس با عنوان جنگ‌های نامنظم پیش‌بینی شده که در فضای آزاد اجرا می‌شود.

حاج حسین یکتا: رزمندگان باید جوانان را با 8 سال دفاع مقدس آشنا کنند 175 زندانی آذربایجان‌غربی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس آزاد شدند 120 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در دماوند برگزار می‌شود ‌

عبدی اظهار کرد: برنامه‌های مشابه در تمامی شهرستان‌های استان عملیاتی شده و برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آن‌ها نیز اجرا می‌شود و شعار ما مقتدریم برای اجرای برنامه‌های دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نمایشگاه رزمی فرهنگی جنگ‌های نامنظم استان اردبیل با موضوع دفاع مقدس واقع در شورابیل برگزار می‌شود از خانواده‌های معظم شهدا و خانواده‌های شهدا دعوت می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نمایشگاه رزمی فرهنگی حضور یابند.

انتهای پیام/132/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه رزمی فرهنگی جنگ های نامنظم استان اردبیل دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا خونویی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر افزود: اولین برنامه حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» در سال 1403 در قالب برگزاری اردو برای معلمان و با هدف تکریم جایگاه معلمان به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روال همیشگی بر این بوده است که معلمان با هدف نشاط دانش آموزان اردو ترتیب ببینند ولی در برنامه «یه اردوی خاص» این روال تغییر کرده و معلمان میهمان دانش‌آموزان می‌شوند و حلقه بچه‌های فرهنگسرا از طراحی تا اجرای اردو را خودشان برعهده دارند.

خونویی ایجاد فضای با نشاط و تکریم جایگاه معلمان را از جمله اهداف این برنامه دانست و افزود: در این برنامه، نوجوانان پس از تشکیل تیم اجرایی و تعیین نقش برای اعضا، ضمن هماهنگی با فرهنگسرا، نسبت به دعوت از معلمان مدرسه خـود یا مربیان آموزش فرهنگسرا برای شرکت در اردو اقدام می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در خصوص چگونگی برگزاری این اردوها توضیح داد: این اردوها به صورت نیم‌روزه برگزار می‌شود و شامل بخش‌های متنوع اردویی نظیر بازی‌های گروهی و ...است و مکان برگزاری آنها بنا بر امکانات هر منطقه در فرهنگسراها و در بعضی دیگر از مناطق در خارج از محیط فرهنگسرا برگزار می‌شود.

وی در پایان ضمن دعوت از نوجوانان برای عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» گفت: نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه و عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» می‌توانند به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد