Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امید صبری پور روز پنجشنبه در آیین غبارروبی گلزار شهدای شادگان افزود: جوانان و نوجوانان باید رشادت‌ها و حماسه سازی شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

وی بیان کرد: ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌ها و فرهنگ درخشان دوران دفاع مقدس و تقویت خودباوری و نهادینه شدن آن در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: دفاع مقدس دانشگاهی برای نشر ارزش‌ها، بصیرت افزایی، خودباوری و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نیز عامل وحدت آفرینی و ایجاد انسجام بیشتر ملت است.

وی وحدت و همدلی را مایه اقتدار میهن اسلامی بیان کرد و افزود: وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس تجلی یافت و مردم با این اتحاد توانستند جانانه از کشور و میهن اسلامی دفاع کنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: مادامی که مردم پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کنند آسیبی از ناحیه دشمنان به نظام جمهوری اسلامی  وارد نمی‌شود.

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد با بیان اینکه توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران لحظه‌ای متوقف نشده افزود: امروز جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف علمی و نظامی پیشرفت‌های فراوان کسب کرده است.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و دلاوران ایران اسلامی است که در مقابل رژیم بعث عراق و استکبار جهانی ایستادند و از عزت و شرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

وی بیان کرد: امنیت و اقتدار امروز کشور در عرصه‌های مختلف مرهون رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و از خودگذشتگی ایثارگرانی است که در مسیر دفاع از اسلام و ارزش ها جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

برچسب‌ها شادگان شهدا هفته دفاع مقدس خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شادگان شهدا هفته دفاع مقدس شادگان شهدا هفته دفاع مقدس خوزستان جمهوری اسلامی ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

کد خبر 849622 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران تروریسم در جهان خبر ویژه سپاه قدس

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران