Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم بنزما به رکورد 200 گل زده در تاریخ لالیگا رسید.

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی تیم رئال مادرید با دو گلی که شب گذشته وارد دروازه مایورکا کرد، به رکورد مهمی دست یافت و بهترین فصل کارنامه اش را از لحاظ فردی سپری می کند.

به گزارش طرفداری، بنزما در پایان بازی پیراهنی به رسم یادبود از فلورنتینو پرز دریافت کرد و به خبرنگاران گفت:

این باشگاه همه زندگی من است و من خیلی به گل هایی که به ثمر رسانده ام افتخار می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم گل های بیشتری به ثمر برسانم. سعی می کنم سبک فوتبال مورد علاقه خودم را بازی کنم و آن هم حرکت در نقاط مختلف زمین، پاس دادن و گلزنی و کمک به هم تیمی هایم است.

گل مورد علاقه ام؟ بگذارید بگویم که اولین گلم، که در همین برنابئو با پاس رود فن نیستلروی به ثمر رساندم. این افتخار را به خانواده ام، فرزندم، هواداران رئال مادرید و تمام کسانی که همیشه دوستم داشته اند تقدیم می کنم.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! تنها راه پایان شایعه ها علیه فرهاد مجیدی؛ باشگاه استقلال نامه کمیته اخلاق را منتشر کند جنگ قدرت در استقلال به اتاق وزیر ورزش کشیده شد! بارسلونا مشکلی با پرداخت بند آزادسازی روبرتو مارتینز ندارد رئال مادرید و بیشترین گل زده در میان تیم های حاضر در 5 لیگ معتبر اروپایی برترین های قرن با رحمان احمدی: با کی روش دیگر ما را ضعیف نمی‌ دیدند؛ ایران - کره بازی قرن من بود!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز سه‌شنبه باید در بازی حساس دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کند. بایرن با حذف آرسنال به این مرحله صعود کرده و در انتظار شاگردان کارلو آنچلوتی است.

تیم آلمانی روز گذشته در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-1 حریفش را از پیش رو برداشت. لئون گورتسکا امیدوار است که تیمش در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشد.

لئون گورتسکا در مورد بازی رئال گفت: "من به بایرن مونیخ ایمان کامل دارم. ما فصل پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم. لیگ قهرمانان آخرین شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی است. ما خیلی خوب آماده خواهیم شد و برنامه خوبی برای بازی خواهیم داشت
به شدت منتظر این بازی هستم. هرگز برای بایرن مقابل رئال بازی نکرده‌ام. چه چیزی بهتر از این بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟"

بازی در برنابئو با شالکه در سال 2015؟

آن بازی، یک بازی فوق العاده بود. همچنین این لحظه برای لروی سانه، که اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، لحظه درخشانی بود. هواداران حریف ما را ایستاده تشویق کردند. یک شب جادویی در برنابئو داشتیم، اگرچه در پایان کافی نبود. این بار می‌خواهم با بایرن بهتر کار کنم.

روند تیم با وجود حذف آرسنال؟

فکر می‌کنم از زمان بازی مقابل آرسنال یک چیز جدیدی در بایرن ایجاد شد. بعد از بازی می‌توانستید آن را در رختکن احساس کنید.  این می‌تواند شروع بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم