Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، تیم ملی هندبال بانوان کشورمان عصر امروز در رقابت های نیمه نهایی هندبال قهرمانی زنان آسیا رودرروی تیم قدرتمند کره جنوبی قرار گرفت و با شکست مقابل این تیم از صعود به فینال بازماند. 

ایران در این مسابقه در شرایطی مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی به میدان رفت که برای سومین بازی متوالی سرمربی و دو مربی خود را به دلیل مثبت شدن تست  pcrدر اختیار نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان در این بازی در نیمه نخست با نتیجه ۱۲- ۲۳ و در پایان با امتیاز ۲۱-۴۶ بازی را واگذار کردند.

ملی پوشان روز شنبه، سوم مهر، برای کسب مقام سوم به مصاف بازنده دیدار ژاپن – قزاقستان می روند. 

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان برای نخستین باز با صعود به مرحله نیمه نهایی هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا سهمیه حضور در رقابت های جهانی کسب کرده است. 

پیش از این مسابقه، برای تعیین جایگاه نهم یک دیدار برگزار شد که سنگاپور با شکست ۲۴ بر ۱۵ کویت نهم شد.

همچنین ازبکستان، ۳۴ بر ۲۶ اردن را از پیش رو برداشت و هنگ کنگ مقابل سوریه ۳۴ بر ۲۴ پیروز شد و روز شنبه برای کسب مقام های هفتم تا پنجم مسابقه می دهند. بر این اساس اردن با سوریه برای کسب مقام هفتم و ازبکستان با هنگ کنگ برای کسب مقام پنجم با هم دیدار می کنند. 

لازم به ذکر است هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا تا سوم مهر به میزبانی اردن برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هندبال فدراسیون هندبال هندبال ورزش زنان برای کسب مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.   در مرحله نهایی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.   پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.   این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک