Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز یزان پناه عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با فوت یک بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۳۸ نفر رسید.

وی افزود: از مجموع۲۷۲ بیمار بستری شده در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد ۱۵۹بیمار مبتلای قطعی و ۲۷ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: امروز ۳۲۸ نمونه دریافت پی سی آر از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست‌های PCR حدود ۳۰ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و بهمئی بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و واکسیناسیون را مهمترین راهکارها برای مقابله با کرونا و کاهش شیوع این بیماری در استان دانست و گفت: مردم با پرهیز از تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی نسبت به قطع زنجیره انتقال این بیماری و کنترل آن همکاری کنند.

در روز های اخیر با افزایش سرعت واکسیناسیون تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد کاهش چشمگیری داشته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد