Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی خراسان‌شمالی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی پارک شهربازی بجنورد برگزار شد.

این مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد که در رده سنی جوانان ۱۳ تیم در رده سنی بزرگ‌سالان ۱۲ تیم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات در رده بزرگ‌سالان، تیم اول جواهری قربانی، تیم دوم قهوه تلخ و تیم سوم آلما و تجهیزات طب و تیم چهارم لوازم ورزش فربد مقام‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

در رده زیر ۱۸ سال نیز تیم دهیاری خرتوت آشخانه اول، تیم منتخب آشخانه دوم، تیم مجموعه فرهنگی عمیق سوم و لوازم ورزشی فیفا چهارم شدند.

این مسابقات از تاریخ ۲۶ شهریورماه تا ۱ مهرماه به طول انجامید.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس والیبال خراسان شمالی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم‌های باقی مانده در رقابت برای فتح جام قهرمانی مسابقات جام حذفی در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جام حذفی فوتبال در فصل 1403-1402 با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها پیگیری شد و هشت تیم نهایی مشخص شدند.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا

استقلال و پرسپولیس که پُرافتخارترین تیم‌های جام به شمار می‌روند، نتوانستند خود را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی