Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ نظری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: در مراسمی از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در استان تجلیل شد.

او افزود: به نمایندگی از ایثارگران، جانبازان و رزمندگان در استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جمعی از جانبازان قطع نخاع و رزمندگان تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

افتخارات رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود

نظری اضافه کرد: در این مراسم از کارت ایثار رزمندگان هم به صورت نمادین رونمایی شد که تاکنون بیش از یک هزار پرونده در شهرستان شهرکرد تکمیل شده است.

او اظهار داشت: بسیجیان ایثارگر در شهرستان شهرکرد که تاکنون برای صدور کارت مراجعه نکرده اند، باید برای تکمیل پرونده اقدام کنند تا روند صدور کارت برای آن‌ها انجام گیرد.

در ادامه سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، جوانان با مدیریت درست و برنامه‌ریزی دقیق جنگ را مدیریت و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند تا امروز نقش جوانان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

او ادامه داد: جوانان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد و این هفته فرصتی است که این ارزش‌ها و رشادت‌های برای نسل جوان بازگو شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه ناحیه رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بارش باران در استان باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان