Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الله شیروانی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کتاب «جونقان، کردستان یک نفر» خاطرات رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس عنوان اثری از سرهنگ پاسدار محمد محمدی ثانی است که به زودی توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان منتشر می‌شود.

او افزود: محمدی ثانی، اهل چهارمحال و بختیاری در شهر جونقان متولد شد و از زمان شروع درگیری‌های داخلی در کردستان در جریان جنگ تحمیلی همواره حضوری فعال و مستمر در عرصه دفاع داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب ننه‌رضا پرستو شد به مناسبت هفته دفاع مقدس

شیروانی اضافه کرد: این خاطرات به قلم امین بنی طالبی باز روایی و تدوین شده و روایت مستند وقایع و رویداد‌ها همراه با سادگی، صراحت و صداقت از وجوه ممتاز این اثر است.

او اظهار داشت: اطلاعات ارزشمند و قابل توجهی از وقایع دوران دفاع مقدس به ویژه در مورد نبرد با ضد انقلاب در کردستان در خاطرات این رزمنده بیان شده که در نوع خود ویژه و ممتاز است.

شیروانی ادامه داد: کتاب «جونقان، کردستان یک نفر» هم اکنون مراحل پایانی چاپ را می‌گذراند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه هنری دروان دفاع مقدس رزمندگان و فرماندهان چاپ کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری