Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس مقتدایی عصر پنجشنبه در مراسم گل افشانی و تجدید میثاق با شهیدان در گلستان شهدای اصفهان افزود : اگر شهیدان توسط دشمنان ما به خاک و خون کشیده نشده بودند باید درجایگاه مدیریتی قرار می‌گرفتند اما به لطف الهی انقلاب زنده است و با درایت رهبری بیدار و هوشیار توانسته ایم کشتی انقلاب را مدیریت و از همه  طوفان ها به خوبی عبورکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور مردم و خانواده شهدا در صحنه‌های مختلف انقلاب تاکید کرد: انقلاب با وجود تلاش کسانی که می‌خواستند به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتدحفظ شد و اکنون از پیچ‌های خطرناک عبور کرده ایم اما نکته مهم این است که دفاع ازآرمان‌ها یک حرکت دائمی و مستمر است و نه یک موضوع مقطعی یا جزیره ای، همه بایداز تمام توان همانند شهیدان استفاده کنند تا بتوانیم عرصه‌های دیگر راهم فتح کنیم.

وی ادامه داد: باید میان عقلانیت و احساسات و میان عدالت و آزادی تعادل برقرار کنیم به گونه‌ای که بعد از گذشت چنددهه بتوانیم بگوییم همه خوبی‌هایی که در ساختار حکومتی موجود است درساختار نظام اسلامی مهیا شده است.

مقتدایی گفت: امروز ما نقص‌های مدیریتی قابل توجهی داریم، شکاف‌هایی ایجاد شده و نتونسته‌ایم آنگونه که باید شکوفا بشویم، ما به دنبال کمال یافتن جامعه و اعتلای انسان هستیم و این را فقط دریک محدوده جامعه جغرافیایی طلب نمی‌کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:شهدای ما به دنبال این بودند که فاصله طبقاتی شکل نگیرد و امروز ما وارثان این تفکرهستیم وباید این تفکر رادنبال کنیم؛ خودسازی شهدا تحمیلی نبود بلکه جنگ تحمیلی بود و جنگ باعث تجلی استعداد شهدا شد.

به گزارش ایرنا در این مراسم خانواده شهدای و گروهی از مردم شهید پرور اصفهان به همراه آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان  استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وبرخی مدیران استانی با نثار شاخه‌های گل بر مزار شهدا یک بار دیگر با اهداف و آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

برچسب‌ها شهدا اصفهان هفته دفاع مقدس استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا اصفهان هفته دفاع مقدس شهدا اصفهان هفته دفاع مقدس استانداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد

 یادواره ۲۵ شهیدروستای ارکان با حضور مردم ومسئولان برگزارشد.
قرائت وصیت نامه شهدا و سخنرانی و مدیحه سرایی از برنامه‌های یادواره بود.

درپایان این مراسم مردم برای تجدید پیمان بر سر مزار شهدا حاضر شدند.

 

 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد