Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حیدرنیا ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه پایگاه واکسیناسیون شهید پیران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دفاع مقدس هر ساله در این زمان و تاریخ یادآور دلاور مردی‌های مردان مردی می‌اندازد که شیران روز و زاهدان شب بودند.

وی با بیان اینکه رزمندگان با ایثار، شهادت، مجاهدت و تلاش خالصانه و فقط برای رضای خدا و صیانت از نظام پای در جبهه‌ها گذاشتند، تصریح کرد: بسیاری از آنان از سوی خداوند متعال گلچین و اکنون در اعلی علیین مهمان خدا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: امروز امنیت، اقتدار و آبرویی که این نظام و انقلاب دارد به برکت خون پاک شهدای والا مقامیست که همه و همه ناظر و آگاه بر کردار و عملکرد ما هساند.

وی با بیان اینکه بسیج یادگار امام عظیم الشان ماست، خاطرنشان کرد: بسیج یک، یکدانه ایست که هر کجا در هر نقطه از این مملکت و نظام و در بلاد مسلمین مشکلی بوجود می‌آید، خالصانه وارد صحنه می‌شود و به مانند سیلی مشکلات را برطرف می‌کند.

سردار حیدرنیا گفت: شاید زمانیکه امام راحل (ره) آن فرمان الهی تشکیل بسیج دهها و بیست میلیونی آن زمان و دهها میلیونی کنونی را صادر کردند کمتر کسی فکر می‌کرد که بسیج به جایگاهی برسد که هر مشکلی در هر زمینه‌ای با هر سختی برای مردم حادث شود وارد عرصه می‌شود و مشکلات را به نحو شایسته ای برطرف می‌کند.

وی ادامه داد: زمانیکه جبهه استکبار پشت سر صدام ملعون و معدوم خیانتکار حاضر شدند، این بسیجیان بودند که ۸ سال دفاع جانانه و قهرمانانه برای حفظ تمامیت ارضی و حفظ کیان اسلامی انجام دادند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار کرد: امروز در مقابله با این مهمان ناخوانده ویروس کرونا بسیج وارد عرصه شده است و آنچه در توان دارد وارد صحنه کرده است.

وی با اشاره به فرمان رهبر انقلاب به نیروهای مسلح به ویژه بسیج برای ریشه کنی کرونا و کمک به مردم و دولت وارد عرصه شوند، بیان کرد: از آن زمان تاکنون، بسیجیان استان البرز هر آنچه در توان داشتند برای کاهش آلام مردم وارد عرصه کردند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه این مرکز واکسیناسیون به همت و انگیزه خواهران و برادران بسیجی راه اندازی شد، تصریح کرد: این مرکز اولین مرکز واکسیناسیون به عنوان اولین شهید مدافع سلامت شهید مصطفی پیران در البرز راه اندازی شد.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز به عنوان یکی از بزرگترین مراکز واکسیناسیون کشور در استان البرز نیز، محسوب می‌شود که به همت بسیجیان، مسئولان و خیرین البرز راه اندازی شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه با تلاش و همت دولت انقلابی و مردمی واکسن به میزان کافی و با تعداد بالا وارد کشور شده، گفت: اکنون وظیفه ماست با سرعت بیشتری نسبت به واکسیناسیون مردم اقدام کنیم، چرا که تنها راه برون رفت از این بیماری واکسیناسیون همگانی است.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۶ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در البرز راه اندازی می‌شود، متذکر شد: طی ۴۰ روز گذشته ۱۴ مرکز واکسیناسیون برای کمک به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی البرز راه انداری شد.

کد خبر 5312039

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه البرز واکسیناسیون هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 بوشهر اربعین حسینی آمار کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان ایلام کرمانشاه مجلس شورای اسلامی بازگشایی مدارس مرکز واکسیناسیون استان البرز راه اندازی وارد عرصه البرز راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویداد‌های عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریم‌ها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

 ۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین «شهید عزیز عبدالحسین برونسی»  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد