Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: شناسایی و پلاک گذاری تراکتورهای بدون پلاک در هرمزگان در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

علی رئوفی صبح امروز (دوم مهرماه) در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، عنوان کرد: شهدا با اهدا جان خود در راه دفاع از کشور، امنیت و آرامش پایدار را برای همه به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین خصوص افزود: شهدا، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با از خودگذشتگی و ایثار خود استقلال ایران اسلامی را بیمه کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: هرمزگان در مسیر شکوفایی و توسعه قرار گرفته است و ضروری است موانع تسریع در رشد استان با آسیب شناسی به موقع مرتفع شود.

رئوفی با تاکید بر پلاک گذاری تراکتورهای بدون پلاک، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی متولی نسبت به شناسایی و پلاک گذاری تراکتورهای بدون پلاک در اسرع وقت اقدام کنند تا بهره برداران کشاورزی در فصل کشت و برداشت محصولات در زمینه تامین سوخت تراکتور ها با مشکل مواجه نشوند.

وی با تاکید بر پایش جایگاه های عرضه سوخت، افزود: دستگاه های اجرایی ذیربط نسبت به پایش مستمر جایگاه های عرضه سوخت در سطح استان اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: اقدامات نیروی انتظامی  و سایر دستگاه ذیربط در شناسایی باندهای اصلی قاچاق قابل تقدیر است و این اقدام نتایج ملموس تری در سطح جامعه در پی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و جمع آوری و ضبط ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان وبه نقل از روابط عمومی دادگستری، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات موفق، با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان، دادستان شهرستان میناب، فرمانده انتظامی هرمزگان و فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در بندر کلاهی با اقدام مشترک فراجا و دریابانی ضمن شناسایی ۲۶۵ عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق و بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد.

قهرمانی یادآور شد: همچنین ۱۷ فروند شناور متعلق به قاچاقچیان سوخت نیز توسط مأموران توقیف شده است.

وی در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه اضافه کرد: به دستور مقام قضائی این لوله‌ها که سوخت قاچاق را از مخازن به سواحل و اعماق دریا منتقل می‌کردند، به محض شناسایی جمع‌ آوری و ضبط شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از فرماندهان فراجا و مرزبانی استان به دلیل اجرای موفق و مدبرانه این عملیات، تأکید کرد: با اقدامات ویژه دستگاه قضائی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای فراجا و دریابانی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق پیدا کرده است.

کد خبر 747606

دیگر خبرها

  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب