Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، شهرام آدم نژاد در ارتباط تلفنی با استودیو خبر ۲۱ پنجشنبه شب شبکه یک سیما افزود: رئیس جمهور دستوری مبنی بر تسهیل برای زائران کربلا در ایام اربعین داد و ۶۰ هزار نفر مجوزی که با هماهنگی دولت عراق انجام شد فقط از طریق مرز هوایی انجام پذیر است و با توجه به محدودیت‌هایی که وجود داشت دولت عراق مرز زمینی را برای ورود نپذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تا ظهر روز پنجشنبه ۳۱ هزار نفر را به فرودگاه‌ های بغداد و نجف منتقل کردیم.

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: انجام تزریق دو دوز واکسن و همچنین داشتن تست منفی pcr در ۷۲ ساعت قبل از پرواز بدلیل کنترل و وضعیت سلامت همچنان وجود دارد و این کار انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ۲ روز گذشته مشکلاتی بویژه برای متقاضیانی که ویزای خود را در آژانس‌های غیر معتبر تهیه کرده بودند وجود داشت و البته آژانس‌های معتبر و ایرلاین هایی که در این زمینه حضور دارند چارچوب مقررات و قیمت‌ها را رعایت کردند و کنترل هم صورت گرفت.

آدم نژاد گفت: روز پنج شنبه با همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی با تعدادی از این آژانس‌های غیر معتبر برخورد شد و سعی کردیم فرآیند تهیه بلیت به راحتی برای مسافران فراهم شود.

وی افزود: از طریق برنامه ریزی با ایرلاین‌های داخلی سعی کردیم تعداد پروازها را افزایش دهیم و از عصر چهارشنبه تا کنون تعداد پروازها نزدیک به دو برابر شده است که هم از فرودگاه امام خمینی (ره) و ۱۱ فرودگاه دیگر انجام می‌شود؛ البته تعداد دو برابر شدن پروازها مربوط به فرودگاه امام خمینی (ره) می‌باشد و سعی می‌کنیم با تغییر برنامه پروازهای داخلی بتوانیم پروازهای بیشتری را در نظر بگیریم تا مردم بتوانند بلیت تهیه کنند و از بعد از ظهر روز جمعه تهیه بلیت بسیار راحت در اختیار متقاضیان که ویزا دارند قرار داده خواهد شد.

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: تعداد مجوز ۶۰ هزار نفر است در حال حاضر سفر حدود ۳۱ هزار نفر انجام شده و ۱۲ هزار نفر هم بلیت خریده‌اند و ۱۷ هزار نفر هم ظرفیت وجود دارد که از جمعه عرضه خواهد شد.

آدم نژاد خاطر نشان کرد: مرزهای زمینی برای خروج از کشور بسته ولی برای ورود به کشور مرز مهران باز شده است و حدود ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس را آماده کردیم و از روز شنبه به بعد مستقر خواهیم کرد و روزانه ۴۰۰ اتوبوس در آنجا حضور دارد و همچنین از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه پیش فروش بلیت‌های برگشت را هماهنگ کردیم و مسئولان تورها و هماهنگ کننده ها می‌توانند پیش فروش برگشت را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: زائران کربلا اربعین مرزهای زمینی مرز مهران هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد

در این طرح شرکت کرمان موتور ، کی ام سی T۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می شود.

همچنین جک J۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای عرضه می شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J4

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T8

 

دیگر خبرها

  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!