Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند روز پیش مهدی پاشازاده معاون ورزشی باشگاه استقلال به صورت کتبی از فرهاد مجیدی دعوت کرد تا با حضور در ساختمان باشگاه استقلال در خصوص ادامه نقل و انتقالات این باشگاه نشستی برگزار شده و مجیدی در این نشست لیست نفرات مورد نیازش را به صورت مکتوب در اختیار معاون ورزشی باشگاه قرار دهد، که این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که باشگاه استقلال عملاً فاقد مدیرعامل است، در حال حاضر امور ورزشی این تیم زیر نظر مستقیم مهدی پاشازاده معاون ورزشی انجام می‌شود و وی در همین راستا خواهان برپایی این نشست با مجیدی شده بود تا به محض مشخص شدن مدیرعامل جدید باشگاه، روند جذب بازیکنان جدید آغاز شود که مجیدی از حضور در این نشست خودداری کرد؛ تا عملاً لیستی هم ارائه نشود.

با خودداری مجیدی از حضور در نشست با معاون ورزشی باشگاه استقلال این سئوال پیش می‌آید که آیا مجیدی نیازی به جذب بازیکن جدید در استقلال نمی‌بینید و قرار است تیمش را با همین نفرات به لیگ برتر ببرد، یا عدم حضور او در این نشست دلیل دیگری داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی پاشازاده فرهاد مجیدی استقلال نقل و انتقالات لیگ برتر استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر مهدی پاشازاده نقل و انتقالات باشگاه استقلال معاون ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی