Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زندگی بدون خانواده آن هم در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا دشوار است. اگر شرایط متفاوت بود، شاید خانواده‌ام را با خودم به ایران می‌بردم.

خبرگزاری میزان - دراگان اسکوچیچ که از زمان قبول هدایت تیم ملی فوتبال ایران موفق شده این تیم را به 9 برد متوالی برساند، در گفت‌وگو با روزنامه کروات «نووی‌لیست» چاپ ریکا گفت: روی نیمکت تیم ملی ایران یک خارجی هستم، اما عملاً شبیه یک مربی بودم که کارش را از خانه شروع می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم، بازیکنان و ذهنیت‌شان را می‌شناختم، هرچند وضعیت در آن مقطع اصلاً خوب نبود چرا که تیم ملی به بحرین و عراق باخته بود.

وی افزود: تحت‌فشار شدیدی بودیم و اجازه نداشتیم حتی یک امتیاز هم از دست بدهیم، بنابراین اوضاع کاملاً استرس‌زا بود. در کنار این تیم ملی سال‌ها بود که خارج از خانه موفق به شکست بحرین و عراق نشده بود، اما ما خوب با شرایط کنار آمدیم و همه چیز خوب پیش رفت. ریتم شکست‌ناپذیری را هم حفظ کردیم.

اسکوچیچ با اشاره به ۹ برد متوالی تیم ملی با سرمربیگری او و ثبت ۲۸ گل‌زده و دو گل‌خورده، اظهار داشت: روند واقعاً خوبی را در پیش گرفته‌ایم، اما در فوتبال چیزی به اسم آرامش و زندگی با افتخارات گذشته وجود ندارد. به خوبی به این موضوع واقف هستم که مهمترین موضوع بازی پیش‌روی تیم است، نه بازی‌های قبلی. این مهم است که ما ذهنیت برنده داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی که تیم تحت‌هدایتش در اوایل ماه اکتبر باید در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف امارات برود و سپس در همین ماه با کره جنوبی دیدار کند، یادآور شد: بازی با امارات و کره می‌تواند یک پای ما را به جام جهانی برساند و در صورت پیروزی در این دیدار‌ها به هدف بزرگ خود نزدیک‌تر خواهیم شد.

اسکوچیچ در تمجید از بازیکنانش تصریح کرد: همیشه عدم تعادل خاصی در تیم وجود دارد، چون همه بازیکنان در سطح بالایی نیستند، اما ما خط حمله‌ای در سطح جهانی داریم و حتی شاید خط حمله‌ای بهتر از تیم ملی کرواسی. بهترین بازیکن پورتو یعنی مهدی طارمی را داریم. سردار آزمون دیگر مهاجم ما است که در سه سال اخیر یکی از بهترین گلزنان زنیت در لیگ روسیه بوده است و علیرضا جهانبخش که در فاینورد بازی می‌کند. همچنین بازیکنان دیگری هستند که در آاِک یونان، شارلوای بلژیک و ... بازی می‌کنند. این‌ها بازیکنانی هستند که رئال مادرید هم برای آن‌ها نمی‌تواند بزرگ باشد.

وی درباره ایرانی‌ها خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها دیوانه فوتبال هستند. ۸۰ میلیون نفر آنجا زندگی می‌کنند، آنها از برد تیم‌شان سرخوش می‌شوند و شکست‌ها برای‌شان غم‌انگیز است. همه اخبار هم توسط رسانه‌ها پوشش داده می‌شود. جو موجود در آنجا وقتی تیم ملی مقابل بحرین و عراق شکست خورده بود، بد بود، اما حالا اوضاع کاملاً تغییر کرده است. کارمان را به خوبی انجام دادیم، اما این روند باید ادامه پیدا کند و پایه تیم را قوی‌تر کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره صعود تیم ملی ایران در رده‌بندی اخیر فیفا اظهار داشت: حالا در رده ۲۲ جهان هستیم و می‌دانیم که این چه معنا و مفهومی دارد. برای مثال کرواسی در همین رده‌بندی در جایگاه هفدهم جهان جای دارد. چیزی که بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد، این است که ما حالا تیم نخست آسیا هستیم و از ژاپن پیشی گرفتیم. این برای تیم ملی مهمترین چیز است، چون بیشتر با تیم‌های آسیایی مقایسه می‌شود.

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: وقتی بین بازی‌های تیم ملی زمان پیدا کنم به خانه‌ام در شهر ریکا می‌آیم. زندگی بدون خانواده آن هم در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا دشوار است. اگر شرایط متفاوت بود، شاید خانواده‌ام را با خودم به ایران می‌بردم، اما در حال حاضر این مورد غیرممکن است.

بیشتر بخوانید: اشکان در قطر؛ تیم جدید دژاگه مشخص شد

انتهای پیام/

برچسب ها: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود

به گزارش همشهری آنلاین، مایکل دوران ضمن انتقاد از رویکرد بایدن در قبال تنش اخیر در رابطه میان ایران و اسرائیل می‌نویسد: ایرانی‌ها حدود ۳۵۰ پهپاد، موشک کروز و موشک بالستیک به سمت اسرائیلی‌ها پرتاب کردند. دولت بایدن مدعی است که رهگیری موشک‌ها و پهپادها و ساقط کردن برخی از آن‌ها یک موفقیت استراتژیک بود. من فکر می‌کنم هر چیزی بود جز موفقیت استراتژیک. واقعیت آن است که حمله ایران، یک شکست آشکار برای آمریکا بود؛ یک شکست در بازدارندگی. بایدن از زمان روی کار آمدن خود تلاش کرده تا روابط با ایران را بهبود بخشد و تنش‌ها را در منطقه از طریق تماس با تهران و اجازه دادن به ایران برای فروش نفت به چین کاهش دهد.

ایرانی‌ها نشان دادند حمله شنبه‌شب‌شان صرفا یک چشاندن طعم بود. آنان ظرفیت آن را دارند که اگر بخواهند احتمالا خیلی بیشتر سرعت عملیاتی را برای یک یا دو هفته حفظ کنند. آنان حتی می‌توانند این سرعت را در برابر اسرائیل حفظ کنند. اسرائیل رهگیرهای کافی برای ساقط کردن همه موشک‌ها نخواهد داشت. اسرائیل همچنین پول کافی برای پرداخت هزینه دفاعی در برابر کارزار حملات پایدار احتمالی ایران را نخواهد داشت. ایران در حال انجام یک بازی سیاسی - نظامی است.

اکنون دکترین بایدن این است: ایران مجاز است با موشک‌های بالستیک، موشک‌های کروز و پهپاد به هر کشوری که می‌خواهد ضربه بزند، اما هیچ کس از جمله ایالات متحده اجازه ندارد به ایران ضربه بزند! حتی زمانی که ایران از طریق نیروهای نیابتی به نیروهای آمریکایی ضربه بزند ایالات متحده به ایران کاری ندارد. اسرائیل مدت‌هاست که درگیر یک جنگ سایه بوده‌اند، اما حمله اخیر ایران موضوعی کاملا متفاوت بود. حمله ایران به اسرائیل با هدف عادی‌سازی این اقدام انجام شد. بایدن از طریق تُرک‌ها به ایران پیام داد که آمریکا قصد ورود به درگیری را ندارد. پس از حمله بایدن تنها از اسرائیل خواستار خویشتنداری شد و به طور علنی اعلام کرد که ایالات متحده در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد. این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود. حتی اگر او قصد وارد شدن در درگیری را نداشت با بیان علنی این موضوع تنها باعث شد ایران اطمینان کسب کند که اقدامی از سوی آمریکا صورت نخواهد گرفت.

ایران قواعد بازی را تغییر داد و با عواقب و مجازاتی مواجه نشد. هرچه بایدن بیشتر بر اسرائیل فشار بیاورد ایرانی‌ها را بیشتر تشویق می‌کند تا از شکاف بین واشنگتن و تل‌آویو استفاده کنند. بایدن در آستانه انتخابات می‌خواهد نفت ایران در بازار باقی بماند تا افزایش قیمت جهانی صورت نگیرد. بایدن همچنین به دنبال اجتناب از تشدید تنش با ایران از ترس آن است که ممکن است ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای عجله کند. مقامات ایران متقاعد شده‌اند که اکنون زمان بازنگری در کل نظم بین‌المللی در خاورمیانه و ایجاد شکاف بین ایالات متحده و اسرائیل فرا رسیده است.

کد خبر 847635 منبع: کیهان برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت