Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت ورزش و جوانان رسول هاشم‌کندی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری منصوب کرده و این درحالیست که اساسنامه فدراسیون جهانی نظر دیگری در این خصوص دارد.

خبرگزاری میزان - پس ازکش و قوس‌های فراوان بالاخره دیروز (پنج‌شنبه) محمود رشیدی، از ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری استعفا کرد تا با اعلام کناره‌گیری وی، اخباری که رسانه‌ها در مورد اقدامات وی در این دوره چند‌ماهه منتشر کردند، بیشتر رنگ و بوی واقعیت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب با استعفای رشیدی، باید وزارت ورزش و جوانان طبق اساسنامه فردی را تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی به عنوان سرپرست تعیین کند تا روند برگزاری انتخابات طی شود.

از همین رو روز گذشته وزارت ورزش و جوانان، رسول هاشم‌کندی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری منصوب کرد، اما طبق اساسنامه فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری این انتصاب مشکل قانونی دارد، چراکه اساسنامه به صورت دقیق به روند اجرای امور پس از استعفای رییس فدراسیون اشاره کرده است؛ پس طبیعتا اقدامی خلاف این قوانین می‌تواند باز هم خطر محرومیت و تعلیق را برای فدراسیون دوچرخه‌سواری در پی داشته باشد.

طبق بند ۱۰/۲ بلافاصله پس از تایید استعفای رییس فدراسیون، رییس مجمع در یک مجمع فوق العاده یک شخص را به عنوان سرپرست موقت به مجمع معرفی کرده و پس از تایید مجمع این شخص به عنوان سرپرست برای شش ماه منصوب می‌شود.

طبق این قانون و همچنین سایر ماده‌های اساسنامه تنها کسی که در حال حاضر باید به عنوان سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری منصوب شود، خسرو قمری رییس قبلی این فدراسیون است که باید طبق قوانین سرپرستی موقت را تا زمان برگزاری مجمع برای انتخاب سرپرست جدید برعهده داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: قمری به فدراسیون دوچرخه‌سواری برمی‌گردد؟/ وزارت ورزش نمی‌تواند سرپرست انتخاب کند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه‌سواری محمود رشیدی خسرو قمری وزارت ورزش و جوانان سید حمید سجادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری محمود رشیدی خسرو قمری وزارت ورزش و جوانان سید حمید سجادی فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان عنوان سرپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی

محسن شاه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با دعوت سرمربی تیم ملی دو دوچرخه سوار قزوینی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

وی افزود: حسین زنجانیان و طاها قابلی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی که خود را برای مسابقات آسیای آماده می‌کند دعوت شده‌اند.

دبیر هییت دوچرخه سواری قزوین بیان کرد: این اردو از امروز چهارشنبه در گیلان آغاز شده و یک هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6088166

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی