Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@23:05:40 GMT

​پیش بینی حبابی دیگر برای بیت کوین

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۱۰۳۰

خبرگزاری آریا - فقط یک حباب دیگر؟ تحقیقات جدید نشان می دهد قیمت بیت کوین از چرخه بدهی چین پیروی می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، تحقیقات جدید نشان می دهد بیت کوین (BTC) ممکن است به بالاترین حد خود در تاریخ برسد ، اما ممکن است فقط یک حباب دیگری باشد.
با رونمایی از نظریه ای که به خوبی می تواند گاو های بیت کوین(جناح افزایشی بازار) را تحت تأثیر قرار دهد ، متخصص علم تحلیلی Material Scientist نشان داد که به نظر می رسد بین چرخه های قیمت بیت کوین و چرخه بدهی چین ارتباط قوی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تحلیلگران می گویند عدم اطمینان از مقررات و محرکات اخیر فدرال رزرو، می تواند خطرات نزولی برای بیت کوین ایجاد کند.
جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، روز چهارشنبه گفت که بانک مرکزی می تواند در سه ماهه آینده محرک های خود را شروع به کار کند و برنامه را تا اواسط سال 2020 به پایان برساند.
از زمانی که پاول در کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه سخنرانی کرد، بیت کوین نشانه ضعف را نشان نداد. این ارز دیجیتال با قیمت 44هزار و 100 دلار معامله می شود که 1.3 درصد افزایش در روز را نشان می دهد و در روز چهارشنبه 7 درصد افزایش یافته است. این بزرگترین افزایش یک روزه از 13 آگوست بود. در حال حاضر بیت کوین فراتر از سطح 43 هزار و 700 دلار نوسان دارد.
بازار ها و تیپرینگ فدرال رزرو فدرال رزرو روز چهارشنبه راه خود را برای کاهش خرید اوراق قرضه ماهانه خود در ماه نوامبر باز کرد ، و نه نفر از 18 سیاست گذار بانک مرکزی ایالات متحده اعلام کردند نرخ بهره در سال 2022 افزایش یابد.
اگرچه بسیاری انتظار داشتند که بانک مرکزی قبل از پایان سال شروع به افزایش نرخ بهره کند ، اما برخی از سرمایه گذاران می گویند که پیش بینی افزایش نرخ بهره ممکن است نگرانی هایی را ایجاد کند. ، به طور بالقوه در مورد سهام و سایر دارایی های نسبتاً ریسک پذیری کمتر است.
ارزش سهام پس از بیانیه فدرال رزرو همچنان ثابت ماند در بازارهای اوراق خزانه داری ، شکاف بین نرخ بازدهی پنج ساله و اوراق قرضه 30 ساله پس از بیانیه سیاست فدرال رزرو به پایین ترین سطح از ژوئیه 2020 رسید. 
کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) روز چهارشنبه در پایان نشست دو روزه مورد انتظار فدرال رزرو گفت که تعدیل سرعت خرید دارایی ماهانه 120 میلیارد دلاری فدرال رزرو را آغاز می کند. 
جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو نیز در این باره توضیح داد که ممکن است تا اواسط سال 2022 ، سرعت خرید ماهانه 120 میلیارد دلار اوراق را کاهش دهد از این سیاست به عنوان تیپرینگ یاد می شود.
بانک‌های مرکزی در بحران‌های اقتصادی بزرگ، شروع به سیاست‌های انبساطی از طریق تزریق مستقیم پول به بازار می‌کنند. این تزریق پول از طریق سیاستی بنام تسهیل مقداری (QE) صورت می‌گیرد، در این سیاست، اوراق قرضه خزانه‌داری و شرکتی مستقیما توسط بانک مرکزی خریداری می‌شود و پول بیشتری وارد زنجیره اقتصاد می‌شود. اما پس از مدتی که اقتصاد رونق می‌گیرد و روال اقتصاد کم‌کم به شرایط عادی نزدیک می‌شود، بانک مرکزی نیز حجم سیاست‌های انبساطی خود را کمتر کرده و شروع به کاهش حجم خرید ماهیانه اوراق می‌کند، به این اقدام تیپرینگ (Tapering) می‌گویند که به فارسی می‌توان آن را «کاهش سرعت خرید دارایی» نامید. تیپرینک در لغت یعنی کم کردن اما در اقتصاد، به زمانی می‌گویند که بانک مرکزی شروع به خرید کمتر اوراق کند.
برخی تحلیل گران درباره زمان انجام تیپرینگ فدرال رزرو نگاه متفاوتی دارند. مارک زندی اقتصاددان با اشاره به مساله سقف بدهی دولت آمریکا و منازعه سنا و دولت گفت: در کنار موضع پولی فدرال رزرو ، مسائل مالی مانند دولت آمریکا با تعطیلی و محدودیت بدهی خزانه داری آمریکارا نیز باید مد نظر قرار داد.
زندی به خبرگزاری آناتولو گفت: "کنگره 30 سپتامبر مهلت دارد تا اعتبار دولت منقضی شده برای سال مالی 2022 را که از 1 اکتبر آغاز می شود ، تمدید کند. عدم انجام این کار منجر به تعطیلی دولت می شود."
او اضافه کرد:"سپس محدودیت بدهی خزانه داری وجود دارد که در 1 اوت سال جاری بازگردانده شد. خزانه داری که نمی تواند وام بیشتری بگیرد ، از نقدینگی موجود برای پرداخت صورت حساب های خود استفاده می کند ، اما تا اواسط تا اواخر اکتبر این وجوه به پایان می رسد " او تصور می کند فدرال رزرو به آرامی سیاست های حمایتی خود را ادامه دهد.
اما رایان شیرین ، اقتصاددان برجسته آمریکایی ممکن است فدرال رزرو سیاست تیپرینگ را در ماه نوامبر به طور رسمی اعلام کند و اولین کاهش ممکن است در ماه دسامبر رخ دهد.
وی توضیح داد که اولین کاهش خرید ممکن است در ماه دسامبر رخ دهد ، میزان کاهش 15 میلیارد دلار برآورد می شود که حدود 10 میلیارد دلار از اوراق خزانه داری و 5 میلیارد دلار اوراق بهادار با وام مسکن خواهد بود.

کاهش اندک طلا طلا و نقره هر دو صبح امروز با کاهش روبرو شده اند. فلز زرد 0.25 درصد و نقره 0.23 درصد کاهش یافته است. مس نیز با وجود عملکرد قوی در روز چهارشنبه 0.43 درصد کاهش یافته است.
بازارهای جهانی روز پنجشنبه پس از تأیید فدرال رزرو آمریکا مبنی بر شروع روند نزولی محرک ها ، افزایش یافتند ، نروژ اولین اقتصاد ثروتمندی بود که از زمان شیوع کرونا نرخ بهره را افزایش داد و از سوی دیگر سهام چین اورگراند پیش از پرداخت بدهی مهم جهش کرد.
در طول شب ، جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو آمریکا، تأثیر جهانی حماسه اورگراند را کم اهمیت دانست و گفت که این موضوع بیشتر به اقتصاد چین مربوط می شود.
در یک رویداد مهم دیگر برای بازارها ، فدرال رزرو گفت که احتمالاً خرید اوراق قرضه ماهانه خود را از ماه نوامبر(آذر) آغاز می کند و افزایش نرخ بهره ممکن است سریعتر از آنچه انتظار می رود رخ دهد.

-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روز چهارشنبه میلیارد دلار فدرال رزرو بانک مرکزی خزانه داری اوراق قرضه بیت کوین نرخ بهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو هتل در مسقط برای سه روز

می‌خواهیم امروز یک سفر متفاوت به عمان را تجربه کنیم. این تفاوت زمانی برای شما چشم‌نوازی خواهد کرد که بدانید قرار است مهمان مسقطی‌ها شوید. یک شهر زیبای توریستی در عمان که حسابی قرار است شمارا شگفت‌زده کند. قبل از اینکه با شما از رزرو هتل در مسقط بگویم دور از لطف نیست که بدانید این شهر پایتخت کشور عمان است و یکی از بزرگ‌ شهرهای عمان محسوب می‌شود.

از سوی دیگر باید اشاره شود که مسقط تقریباً ۹۰۰ سال پیش بنال شده است و همین امر آن را بسیار تماشایی کرده است. این شهر در موقعیت جغرافیایی مطلوبی واقع‌شده است و آن را برای توریست‌ها و گردشگران بسیار جذاب کرده است. پس با ما همراه باشید تا بعد از آشنایی با این شهر زیبا برای اقامت در آن شمارا بیشتر راهنمایی کنیم.

مسقط را چقدر می‌شناسید؟

مسقط یکی از شهرهای مطرح حاشیه خلیج‌فارس است و مردمان آن هنوز فرهنگ و حال و هوای سنتی زندگی خود را با پیشرفت بی‌نظیر عمان حفظ کرده‌اند. مردمان این شهر به زبان عربی صحبت می‌کنند و اکثر آن‌ها مسلمانان اباضیه هستند. همین امر هم نشان‌های بسیاری از حضور دین و اسلام را در این شهر به تصویر کشیده است. شاید از خود بپرسید که دلیل پیشنهاد ما برای رزرو هتل در مسقط چیست؟ باید به شما بگویم که این شهر بزرگ نسبت به سایر شهرها مانند دبی و دوحه ظاهر سنتی‌تری دارد که برای ایرانی‌ها تماشایی‌تر است. شما با حضور در این شهر می‌توانید تجربه رفتن به کویر و اقامت در چادرهای سنتی را در لیست خاطرات خود به ثبت برسانید. یا اینکه به وادی‌هایی مانند وادی بنی خالد سر بزنید که برخلاف تصور عموم مردم، جای سرسبز و زیبایی است. در شهر هم‌مکان‌های مانند مسجد سلطان قابوس، کاخ العالم و سالن اپرای سلطنتی چشم‌انتظار شما است. پس برای سفر به این شهر زیبا و اقامت در یک هتل لوکس و متمایز ما را تا پایان همراهی کنید.

آشنای با هتل‌های مطرح مسقط

یکی از موارد اصلی که بعد از خرید بلیط باید به آن برای هر مسافرتی فکر شود اقامت گاهی است که قرار است در آن حضور پیدا کنید. بر همین اساس برای رزرو هتل در مسقط اولین کار شناخت هتل‌های مطرح در سطح شهر است برای این منظور در ادامه همراه ما باشید.

هتل کمپینسکی

لوکس نشین ها می توانند به قلب جدید مسقط سری بزنند و در هتل کمپینسکی پنج ستاره اقامت متفاوتی را تجربه کنند. این هتل ۳۱۰ اتاق و سوئیت دارد که در تمام آن‌ها تلویزیون صفحه تخت، قهوه ساز، کمد مخصوص لباس با یک حمام شخصی و سایر امکانات دیگر فراهم‌شده است. در اتاق‌های اصلی هتل هم می‌توانید شاهد یک بالکن باشید. این هتل در موقعیت مطلوبی از شهر واقع‌شده است و مسیرهای دسترسی به مکان‌های تاریخی و توریستی را در زمانی برای شما فراهم کرده است. در این هتل رستوران، سالن بولینگ اختصاصی و مرکز تفریحی،‌ مرکز تناسب‌اندام و اسپا است. سالنی برای ملاقات‌های رسمی، کنفرانس‌ها، برگزاری مراسم ازدواج هم در نظر گرفته‌شده است. برای رزرو هتل بدون شک پیشنهاد اول ما این هتل از که از سوی توریست‌ها امتیاز نه از ده را به دست آورده است.

هتل کورال

این هتل دارای آشپزخانه‌های کوچک در هر اتاق است که در آن مایکروفر،‌ کتری و یخچال برای شما در نظر گرفته‌شده است. این امر در هزینه‌های مصرفی شما در طول سفر بسیار صرفه‌جویی خواهد کرد. هتل چهار ستاره کورال یک بوفه برای صبحانه هم دارد که هرروز صبح به شکلی لذت‌بخش چیده می‌شود. حمام با سشوار، سالن تناسب‌اندام، اتاق ماساژ، اتاق‌های ایروبیک و استخری در پشت‌بام هم از دیگر خدماتت ارائه‌شده در این هتل محسوب می‌شود. شما می‌توانید با حضور در این هتل نزدیکی به مکان‌های تماشایی شهر را هم تجربه کنید.

هتل البوستان پالاس

هتلی پنج ستاره که شهرت جهانی دارد و در برابر کوه‌های الحجر واقع شده است و نمایی بسیار متفاوت را برای شما به تصویر می‌کشد. این هتل در یک کیلومتری ساحل اختصاصی مسقط قرار دارد و به‌تازگی بازسازی‌شده است. هتل ۱۷ طبقه است و ۲۵۰ اتاق را با هر سلیقه‌ای به تصویر کشیده است. در تمام اتاق‌ها کتری برقی،‌ مینی بار و تلویزیون صفحه قرار داده شده است. برای کودکان نیز برنامه‌های تدارک دیده‌شده است. شما هم می‌توانید به غواصی،‌ فوتبال ساحلی، تنیس روی میز،‌ یا کارهای هنری مشغول شوید و حسابی خود را سرگرم کنید. سه رستوران برای پذیرایی از شما در نظر گرفته‌شده که از ماهی و غذایی دریایی تا انواع غذاهای چینی را سرو می‌کند.

کلام آخر در مورد اقامت در مسقط

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید مسقط شهر سنتی عمان محسوب می‌شود. همین امر هم سبب شده است که سالانه توریست‌ها و گردشگران بسیاری برای بازدید از این شهر زیبا به آن سفر کنند. برای این منظور هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری برای مسافران پیش‌بینی‌شده است. در طول مقاله به تعدادی از آن‌ها اشاره داشتیم که شما متناسب با بودجه‌ای که در اختیاردارید از هتل‌های پنج ستاره تا اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت را می‌توانید برای خود در نظر داشته باشید. بسته به هزینه پرداختی شما کیفیت خدمات هم تفاوت پیدا می‌کند. امید است مطالب پیش رو راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه داده باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • رزرو هتل در مسقط برای سه روز
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • پیش بینی بارش باران و‌کاهش محسوس دما در استان البرز
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳