Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@22:09:07 GMT

۲۵تن مرغ گرم امروز در پایتخت توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۱۶۱۴

۲۵تن مرغ گرم امروز در پایتخت توزیع شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام‌استان تهران از عرضه مرغ گرم در ۱۰ میدان میوه و تره بار از صبح امروز خبر داد و گفت: پیش از این کشتارگاه‌ها در شب جمعه تعطیل بودند، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته تعدادی کشتارگاه منتخب شدند که در شب جمعه کشتار انجام دهند تا به منظور جبران کمبود مرغ در بازار، جمعه ها هم عرضه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بدین‌منظور در فاز اول در ۱۰ میدان شروع به توزیع مرغ گرم کردیم. امروز در میادین جلال، صادقیه، شهید لواسانی، هروی، سردار جنگل، آزادگان،معلم،آزادی، تهرانسر و نواب مرغ گرم با نرخ مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان توزیع شده است.

سالمی با اشاره به برنامه های پیش رو بیان کرد: پشتیبانی امور دام ۲ برنامه مبنی بر افزایش سهمیه مرغ گرم میادین در طول هفته و افزایش ساعات کار میادین در روز جمعه را باید داشته باشد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه در فاز اول ۲ کشتارگاه منتخب را انتخاب کرده ایم، بیان کرد: این هفته حدود ۲۵ تن مرغ گرم در ۱۰ میدان عرضه شده است.

به گفته وی، با وجود آنکه در حالت عادی ۵۰ تا ۶۰ تن مرغ گرم در میادین عرضه می شود، در ایام تعطیل به دلیل کاهش مصرف با ۲۵ تن آغاز کردیم و همواره این آمادگی را داریم که میزان عرضه را در هفته های آتی افزایش دهیم.

وی در پایان درباره اینکه آیا برنامه ای برای توزیع مرغ در میادین در ایام اربعین وجود دارد، تصریح کرد: برای ایام اربعین و سایر ایام تعطیل به شرط بازبودن میادین، توزیع انجام‌ می شود و مشکلی وجود ندارد.

پربیننده ترین افت بیش از ۱۰۰هزار تومانی قیمت زنجبیل در بازار بازدید رییسی از روند تکمیل سد مخزنی کنجانچم ایلام هر آنچه که باید در بسته حمایتی زعفران دیده شود / پرداخت علی الحساب ۷۰درصد ارزش محصول برای جلوگیری از عرضه شتابزده در فصل برداشت ممنوعیت واردات برنج تا زمان مقرر ادامه می یابد ۳ دلیل افزایش قیمت تخم مرغ

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مرغ مرغ گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی

ائمه جمعه خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز ( دوشنبه ) با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار کردند. در این دیدار سردار حسن هوشیار فرمانده مراکز آموزش فراجا نیز حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080722 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • وضعیت هوای پایتخت امروز چطور است؟
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز