Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، عدالت ورزی را اساس حکومت اسلامی دانست و اظهار داشت: یکی از اصول جمهوری اسلامی اقامه عدل است.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن فرموده پیامبران و کتب آسمانی آمده که مردم برای عدل و قسط قیام کنند تصریح کرد: رهبر انقلاب به دولتمردان فرمودند که در زمینه عدالت ما عقب هستیم و باید هر مصوبه‌ای یا لایحه‌ای تصویب می‌شود پیوست عدالت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه عسلویه با تاکید بر اینکه باید فاصله طبقات محروم و برخوردار کم شود بیان کرد: عملکرد بعضی دولت‌ها این فاصله طبقاتی را بیشتر کرده است. امکانات کشور باید عادلانه توزیع شود و اساس کار حکومت بر عدالت محوری باشد.

هاشمی نژاد به سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور صدای ملت ایران را به جهان رساند و گفت ایران سرزمین فرهنگ و تمدن است. ایران دارای فرهنگ عمیق و سرزمین استقامت و استقلال است.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور تاکید داشتند که ما اهل گفت‌وگو هستیم و گفت‌وگویی را قبول داریم که نتیجه‌اش رفع تحریم‌ها باشد. الان با موضع گیری دولت دشمن عقب نشینی کرده و وقتی می‌بینند رئیس جمهور ایران محکم ایستاده آنها عقب نشینی کرده‌اند.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: دشمن دیگر توان جنگ نظامی با ایران ندارد و قدرت نظامی ایران را می‌دانند. امروز ایران الهام بخش و امیدوار کننده است. قدرت بر آمده از این انقلاب امنیت ساز است و امروز ایران یکی از امن ترین کشورها است.

وی ادامه داد: به پشتوانه خون شهدا و مقاومت ملت این بی نظیر این کشور دارای امنیت است. دشمن پیشرفت‌های نظامی ما را می‌داند. پیشرفت‌های نظامی حاصل هوش علمی و دانش جوانان ما در سپاه پاسداران است.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: این پیشرفت‌ها از هزاران بمب کشنده‌تر است. دشمن چشم دیدن این پیشرفت‌ها را ندارد. خودکفایی باعث صرفه جویی در هزینه‌ها و شکستن تحریم‌ها شده است.

کد خبر 5312309

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سید علی هاشمی نژاد عسلویه خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 بوشهر اربعین حسینی آمار کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام دفاع مقدس گرگان عکس استانها مجلس شورای اسلامی بازگشایی مدارس رئیس جمهور پیشرفت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نشست مشترک اعضای هیأت دولت و استانداران با حضور رئیس جمهور، عنوان کرد: مشکلات استان هایی که دچار بیکاری مزمن هستند و تورم بالاتری نسبت به میانگین کشور دارند، با روال عادی و برنامه های فعلی حل نمی شود و این استانها نیازمند توجه و حمایت های ویژه هستند.

وی پیشنهاد داد که برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر، یک کارگروه چابک و اثرگذار در سطح ملی تشکیل شود.

به گفته صحرایی، یکی از مهمترین راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در این استان ها، تکمیل طرح ها و اقدامات نیمه تمام است. به عنوان نمونه دولت گذشته در یک اقدام نادرست، جشن پایان باسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه را برگزار کرد، در حالی که بسیاری از ساختمان و زیرساخت های زلزله زده این استان همچنان نیازمند بازسازی هستند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اکنون ترمیم تخریب های زلزله و تکمیل عملیات بازسازی در کرمانشاه، حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. همچنین جبران افتتاح زودهنگام راه آهن کرمانشاه، حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار کرمانشاه یکی دیگر از طرح های زیربنایی و اشتغالزای استان را «راه آهن کرمانشاه - خسروی» نام برد و اضافه کرد: حمایت های بانکی و اعتباری ویژه از پنج استان دچار نرخ بیکاری بالاتر، می تواند منجر به رونق طرح ها و کسب و کار و در نتیجه اشتغالزایی بیشتر در این استان ها شود.

موافقت رئیس جمهور و دستور تشکیل کارگروهی به ریاست معاون اول

در ادامه این جلسه، رئیس جمهور با اشاره به کاهش آمار بیکاری در بسیاری از استان‌ها و استقبال از پیشنهاد مطرح شده، دستور داد کارگروهی با مدیریت معاون اول رئیس جمهور و استانداران، به فوریت برای کاهش نرخ بیکاری در استان‌های مذکور تلاش کنند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229635 برچسب‌ها کرمانشاه هیات دولت سید ابراهیم رئیسی اشتغال

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران