Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از کاهش حباب سکه خبر داد و گفت: حباب سکه با کاهش ۶۰ هزار تومانی به ۵۲۰ هزار تومان رسید.

به گزارش ایمنا، محمد کشتی آرای درباره تحولات بازار سکه و طلا در هفته گذشته اظهار کرد: هفته گذشته هفته آرام و با ثباتی برای بازار طلای داخلی بود و البته در برخی روزهای هفته نوساناتی داشتیم، اما گاهی افزایشی و در برخی روزها کاهشی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضمن اینکه در هفته گذشته تقاضا در بازار سکه و طلا به شدت کاهش یافت و رکود بر آن حاکم بود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران علت این رکود را ایام سوگواری سرور شهیدان دانست و گفت: کاهش داد و ستدها موجب کاهش حباب سکه شد و حباب سکه به طور متوسط ۶۰ هزار تومان کاهش یافت و به ۵۲۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای تهران درباره قیمت‌ها در هفته آینده گفت: تا دوشنبه هفته آینده قیمت‌ها در همین سطح خواهد ماند. البته ممکن است با نوساناتی همراه باشد، اما این نوسانات قابل توجه نخواهد بود.

وی علت ثبات در روزهای آینده را نبود اتفاقات سیاسی و اقتصادی در هفته پیش‌رو بیان کرد و گفت: چون رویدادی در سطح ملی و بین‌المللی نداریم پیش‌بینی ما این است که بازار طلا و سکه در داخل همچنان ثابت خواهد بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 524389

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قیمت طلا آخرین قیمت سکه قیمت طلا و قیمت دلار در بازار کاهش قیمت سکه قیمت طلا و قیمت دلار در بازار قیمت طلا سکه دلار ارز قیمت طلا سکه و دلار آخرین قیمت طلا دلار و سکه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حباب سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط

به گزارش خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ادامه رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از امروز پنج شنبه در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد گفت: جمعه در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

وی اضافه کرد: شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

به گفته وی، طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا ( ۷ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی جمعه (شنبه ۸ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت ها وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۲ و ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899364

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار