Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: استان قزوین، با توجه به ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و اولویت‌های روی زمین مانده، امروز به مدیری توانمند، جهادی، در تراز ملی، دارای شناخت از قابلیت‌های استان، معتقد به جوانگرایی، دارای رویکرد اقتصاد مقاومتی و پرکار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایندهٔ مجلس با اشاره به اینکه استاندار آیندهٔ قزوین باید بتواند با تعامل با تمام نیروها، شرایط مطلوب برای کار را در استان فراهم کند، افزود: تمام دغدغهٔ مسئولان برای حل مشکلات مردم به‌ویژه اولویت‌ها، باید کار و تلاش شبانه روزی و مثمر ثمر باشد. 

محمدبیگی از وفاق مجمع نمایندگان استان برای همکاری با استاندار آینده خبر داد و عنوان کرد: بنا به درخواست وزیر محترم کشور، مجمع نمایندگان نظر مشورتی خود را کتباً به وزیر اعلام کرده و دکتر عبدالله عراقی را به‌عنوان گزینهٔ استانداری قزوین معرفی کردند و اکنون نیز نظر اجماعی نمایندگان همان است و تغییری نداشته.

وی با رد ادعاها پیرامون تغییر نظر یا نظر مشورتی جدید مجمع نمایندگان افزود: تصمیم نهایی برای انتخاب استاندار با وزیر کشور و تصویب هیئت محترم دولت است، اما گزینه‌هایی که در رسانه‌ها مطرح شده‌اند تنها در حد گمانه زنی است و میان نمایندگان مجلس هیچ توافقی غیر از همان نامه مکتوب قبلی صورت نگرفته و لذا ما همچنان از گزینه سردار عراقی قویاً حمایت می‌کنیم.

نمایندهٔ قزوین در پایان اظهار کرد: بهتر است رسانه‌ها و فعالان مجازی بجای گمانه‌زنی، به مطالبهٔ شاخص‌ها بپردازند تا مدیری توانمند در تراز ملی، مسئولیت ارشد اجرایی در استان قزوین را بر عهده گرفته و بتواند با قدرت به حل مسائل به‌ویژه در حوزه‌های صنعتی، اقتصادی و اجتماعی بپردازد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین انتخاب استاندار قزوین فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی استاندار قزوین عبدالله عراقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است