Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت:  مراسم عصر شعر خاک ریز واژه ها به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین و شاعران انجمن‌های ادبی با رعایت دستور العمل های بهداشتی از ساعت ۱۶ الی ۱۸ روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ در محل سالن جلسات گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت ۸ سال دفاع مقدس و فداکاری‌های شهدا و جانبازان وظیفه همه ماست و در این راه، زبان شعر، گویاترین و هنرمندانه‌ترین زبان برای بیان فداکاری‌ها و رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس است که  امروز نمایی از ظرفیت و استعداد‌های خوب حوزه شعر آئینی و دفاع مقدس را در این مراسم شاهد هستیم و این اداره کل آمادگی دارد تا نسبت به گردآوری و چاپ کتاب آثار شاعران استان در عرصه دفاع مقدس اقدام کند.

او گفت: در این مراسم که با حضور جمعی از شاعران خوش ذوق استان برگزار شد، حسن اسحاقی، مهدی شورگشتی، اکبر حمیدی، عمران بهروج، سعید دشتی، امیر رضا احمدی، مصطفی جعفری، بهناز علیمحمدی، داود کوچکی، الهام نجمی و مهسا ایمانی جدیدترین سروده‌های خود را در حوزه دفاع مقدس ارائه کردند و از کتاب آن که تو را شناخت مجموعه رباعی‌های امیر رضا احمدی رونمایی شد.

انتهای پیام /ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس شعر آیینی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم