Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم و مدافع عنوان قهرمانی در نخستین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر مغلوب تیم سیستان و بلوچستان شد.

تیم رعد پدافندهوایی قم در بازی نخست لیگ ۱۴۰۰ در تالار فرهمند موحود قم به مصاف تیم سیستان و بلوچستان رفت که در نهایت این بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به میهمان خود واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت، در انفرادی اول مهران شهبازی از رعد پدافند هوایی قم ۲ بر صفر از سد امیر مهبد مسعودی از تیم سیستان و بلوچستان گذشت اما در انفرادی دوم محمد معین خاکی از نماینده بدمینتون قم ۲ بر صفر نتیجه را به محمد مهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان واگذار کرد.

در ادامه این رقابت جذاب و در دوبل اول  صدرا صادقی و مهران شهبازی از رعد پدافند هوایی قم ۲ بر صفر مغلوب  صالح سنگتراش و محمد مهدی میرشکاری از تیم میهمان شدند اما در  دوبل دوم مسعود پیروزی و محمد پایروند از قم انتقام شکست دوبل اول را گرفته و با تکرار نتیجه دوبل نخست ۲ بر صفر محسن خمری و امیر مرادی از تیم سیستان را شکست دادند.

سرانجام در انفرادی سوم این رقابت حساس صالح سنگ تراش بدمینتون باز سیستان و بلوچستانی در یک بازی نزدیک ۲ بر یک از سد محمد پایروند نماینده قم گذشته تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را با طعم شکست آغاز کند.

گفتنی است تیم‌های رعد پدافند هوایی قم، نماینده سیستان و بلوچستان، پروتئین ۹۹ البرز، دانشگاه یزد، چادرملو اردکان، توس‌مسیر مشهد، شهرداری شهر بابک و نماینده اراک هشت تیم حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر بدمینتون مردان ایران هستند که در ۱۴ هفته بصورت رفت و برگشت باید به مصاف یک دیگر بروند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی بدمينتون رعد پدافند هوایی قم سیستان و بلوچستان تیم سیستان ۲ بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • ماما اولین نوازشگر جسم پاک نوزاد است
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان