Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:54:16 GMT

«عشق بی پایان» روی آنتن، «دست فرمون» در حال ظبط

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۲۶۹۸

«عشق بی پایان» روی آنتن، «دست فرمون» در حال ظبط

برنامه تلویزیونی عشق بی‌پایان به مناسبت ایام اربعین حسینی از امشب، جمعه (دوم مهر) به مدت ۵ شب از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.  
این برنامه زنده و مستقیم از کربلای معلی و با اجرای محمدرضا حسینیان پخش می‌شود و دل‌های عاشقان اباعبدالله را روانه موسم حماسی و باشکوه اربعین حسینی می‌کند. رویکرد این برنامه کاملا اجتماعی و همراه با گفت‌وگویی جذاب با برخی کادر درمان و پزشکی کشور است که قریب به ۲ سال با مجاهدت‌های خود به درمان بیماران کرونایی پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشق بی‌پایان تهیه شده در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج و مرکز رسانه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری دفتر صداوسیمای ایران در بغداد بوده که از جمعه بعد از خبر ۲۰:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.  

رقابت در دست فرمون آغاز شد: گروه‌های امدادی وارد پیست شدند

مسابقه بزرگ دست فرمون به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و اجرای کامران تفتی ضبط خود را آغاز و در حال حاضر مشغول برگزاری و ضبط مسابقات گروه‌های امدادی شرکت کنندگان استان‌های مختلف کشور است.  

ضبط این مسابقه پیش از این قرار بود ابتدای تابستان شروع شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ ایمنی عوامل و شرکت‌کنندگان، به تعویق افتاد.  فصل جدید دست فرمون قرار است به صورت گسترده‌تری نسبت به دو فصل پیشین خود مقابل دوربین رود و شامل دو بخش اصلی مسابقات گروه‌های امدادی و باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون می‌شود.
 

برادران خورشید و زمان از دست رفته؛ سریال‌های جدید رادیو نمایش
پخش دو سریال رادیویی جدید برادران خورشید و زمان از دست رفته از روز شنبه (سوم مهر)، در شبکه رادیویی نمایش آغاز می شود. برادران خورشید حکایت دلاوری و شخصیت والای سرداران دوران دفاع مقدس است و در هر قسمت بر اساس مقطعی مهم از زندگی یک سردار نام آور شکل می گیرد که تمهیدی برای پرداختن به روحیات و فعالیت آنان درجبهه نبرد است.

این مجموعه رادیویی به نویسندگی مرضیه رشیدبیگی، عاطفه مکاری، سولماز ملکی، علیرضا گشتاسب، سردبیری مجید نظری نسب، کارگردانی رامین پورایمان، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی فریبا متخصص، مینو جبارزاده، شمسی صادقی، مروارید کریم پور، بهناز بستان دوست، محمد رضا علی، امیرزنده دلان، محمدرضا قلمبر و مهدی نمینی مقدم از روز شنبه ساعت ۱:۰۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۵ تکرار آن است.

همچنین نمایش رادیویی زمان از دست رفته به نویسندگی سیمین بنایی و سردبیری شهلا دباغی داستان مردی را روایت می کند که به دلیل نبود قلب مناسب امیدش به زندگی را از دست می دهد. به وی پیشنهاد قلب مصنوعی می شود و در ادامه اتفاقاتی رخ می دهد که شنیدنی است.

از دست رفته به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی ایوب آقاخانی، افکتوری محمدرضا قبادی ‌، صدابرداری فرزاد شریفی و با هنرمندی بهرام ابراهیمی، ناهید مسلمی، احمد هاشمی، نورالدین جوادیان، امیر زنده دلان، عباس توفیقی، شقایق خاکی ‌، معصومه عزیز محمدی، علی میلانی ونگین خواجه نصیر از روز شنبه ساعت ۲:۳۰ به روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت ۸:۳۰ تکرار آن است.
و برنامه نمای رادیو با موضوع کربلا در سه اپیزود مسافر کربلا، روز دهم و رستگاری به تهیه کنندگی حسن توکلی‌زاده، کارگردانی امیر زنده‌دلان، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی ناهید مسلمی، نازنین مهیمنی، رامین پورایمان، سعیدسلطانی، مهدی نمینی مقدم و علی میلانی از روز شنبه ساعت ۱۰:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود. این سری از برنامه نمای رادیو پیش از این به کارگردانی تلویزیونی امیر شعیبی از آنتن شبکه تلویزیونی نسیم پخش شده است.

برچسب‌ها کربلا دفاع مقدس کامران تفتی شبکه دو سیما اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کربلا دفاع مقدس کامران تفتی کربلا دفاع مقدس کامران تفتی شبکه دو سیما اربعین رادیو نمایش تهیه کنندگی دست رفته روز شنبه پخش می شود دست فرمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود

ایسنا/آذربایجان شرقی کارگردان نمایش راز خوشه‌ی پروین اظهار کرد: این نمایش از ۲۰ اردیبهشت ماه به صورت رایگان در تبریز به روی صحنه می‌رود.

امیر حجازی، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه، در نشست مطبوعاتی نمایش راز خوشه‌ی پروین، گفت: این نمایش طی یک ساعت، به حالت بیوگرافی از پروین اعتصامی که فخر ایران و تبریز است اجرا می‌شود.

 وی با بیان اینکه این نمایش با همکاری شهرداری منطقه ۸ و مساعدت سازمان فرهنگی هنری شهرداری منطقه ۸(گروه ققنوس) کار شده است، افزود: در این نمایش سعی داریم با یک سری تصاویر قسمت‌های مهمی از زندگی بانو پروین را در صحنه، نمایش دهیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم نزدیک‌ترین چهره‌ها را برای بازیگری در این نمایش شناسایی کنیم، ادامه داد: این نمایش به زبان فارسی بوده و از ۲۰ اردیبهشت ماه الی ۴ خرداد در تالار تربیت واقع در میدان دانشسرا ساعت ۱۹عصر به روی صحنه می‌رود.

طراح و کارگردان این نمایش افزود: این نمایش با هشت بازیگر در نقش‌های خود پروین، پدر، مادر، بردار، همسر پروین و .... برای معرفی هر چه بهتر این شاعر خوش نام ایرانی و تبریزی به روی صحنه‌ی نمایش می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات