Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر امروز جمعه دوم مهر در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، نیکا بیکلیکلی سرمربی بانوان شهر گرگان در ابتدای بازی نیکو فتاحیان، تناز رضایی، نیلوفر مفیدی، فاطمه گلاب‌گیر و پریسا کرمی را به زمین مسابقه فرستاد و در مقابل فرزانه جمامی سرمربی امرتات بازی را با ترکیب اولیه مریم شیرازی، زهرا عباس نژاد، نگین یزدان پناه، زهرا بابایی و مریم عدالت‌کار آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت این دیدار بر عهده مریم بابایی بود و شیوا قربانی و ندا احمدی وی را در امر قضاوت یاری دادند.

در کوارتر اول گرگانی‌ها نسبت به حریف خود بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و با دفاع منسجم و چرخش خوب توپ در حمله نبض بازی را در دست گرفتند در مقابل بازیکنان امرتات برای خروج از این شرایط وادار به انجام خطا می‌شدند که طبق آمار در کوارتر اول ۱۲ خطا به نام بازیکنان این تیم ثبت شد و گرگانی ها نیز از پرتاب های آزاد خود استفاده مناسبی داشتند و در نهایت توانستند با نتیجه ۲۰ بر ۱۰ پیروز کوارتر اول باشند.

اوایل کوارتر دوم این بازیکنان امرتات بودند که نمایش بهتری داشتند و با پوشش نقاط ضعف خود تلاش کردند اختلاف امتیاز را جبران کنند و تا حدی نیز موفق بودند اما از اواسط کوارتر با ورود به موقع زهرا سوخته سرایی به بازی و نمایش خوب پریسا کرمی، گرگان توانست اختلاف امتیاز خود را حفظ کند و کوارتر دوم با نتیجه ۱۸ بر ۱۷ به سود امرتات به پایان رسید.

در کوارتر سوم بازیکنان امرتات نمایش کم نقص‌تری داشتند و در مقابل بانوان شهر گرگان در حمله و دفاع پر اشتباه ظاهر شد همین امر باعث شد در اواخر این کوارتر امرتات به فاصله یک امتیازی گرگان برسد اما این بار غزل ملکی به کمک گرگانی‌ها آمد و باعث شد نبض بازی از دست گرگان خارج نشود و کوارتر سوم را امرتات ۱۹ بر ۱۵ به سود خود پایان برد.

کوارتر چهارم بازی پایاپایی را از ۲ تیم شاهد بودیم اما در اواخر کوارتر امرتات بازی بهتری را به نمایش گذاشت و در ثانیه های پایانی به یک قدمی گرگان رسید که اگر در ضربات آخر دقت بیشتری به خرج می‌دادند می‌توانستند نتیجه بازی را تغییر دهند و کوارتر چهارم با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ به سود امرتات به پایان رسید.

در این مسابقه غزل ملکی نمایش خوبی برای بانوان گرگان داشت و موفق شد با کسب ۱۰ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۲ اسیست، ۲ استیل، ۲ بلاک دبل دبل کند و با افیشنسی ۱۷ بهترین بازیکن در این مسابقه باشد.
پریسا کرمی با کسب ۱۰ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۷ استیست ضمن ثبت دبل دبل با افیشنسی ۱۳ دیگر بازیکن موثر گرگانی ها در این مسابقه باشد.

بازیکنان گرگان کمتر از ۲ هفته برای آماده سازی زمان داشته اند و طبیعی است که بازیکنان هنوز از هماهنگی و آمادگی لازم برخوردار نباشند اما نیکا بیکلیکلی باید در نظر داشته باشد که بازی های سخت تیم از هفته دیگر شروع می‌شود و اگر می‌خواهد تیمش در جمع مدعیان باشد باید فکری به حال پرتاب های سه امتیازی و ریباند های حمله تیم خود کند. در این بازی گرکاتی‌ها ۲ پرتاب موفق ۳ امتیازی و ۲۴ ریباند حمله داشت که این دو پارامتر می‌تواند در بازی های سخت تر گریبانگیر  آنان باشد.

بانوان شهر گرگان ۱۴ مهر ماه به مصاف شیمیدر قم خواهند رفت.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی از ۳۱ شهریور ماه آغاز شده که تیم دختران شهر گرگان به همراه تیم‌های بهمن، امرتات، سپهداد و ایزی بسکتبال همگی از تهران به همراه شیمیدر قم در گروه الف قرار دارد.

همچنین در گروه ب نیز تیم‌های مهرام، اکسون، پاز و ستاد ملی شرکت گاز ایران همگی از تهران به همراه پالایش نفت آبادان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار دارند.

برچسب‌ها بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال گرگان بسکتبال گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال گرگان بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال گرگان بسکتبال گلستان شهر گرگان گرگانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید

تیم شهرداری گرگان در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل مهرام به پیروزی رسید و راهی فینال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سذی نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان