Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن جوان در حالی که دادخواست شکایت از همسرش را روی میز مشاور و کارشناس اجتماعی کلانتری می گذاشت، عنوان کرد: امروز از چنگ همسرم فرار کرده ام چرا که او قصد کشتن من و فرزندم را دارد. همسرم وقتی به دلیل مصرف موادمخدر صنعتی، از حالت طبیعی خارج می شود دیگر متوجه رفتارهای خطرناک خودش نیست.

البته رفتارهای اشتباه من در گذشته نیز به این اعمال خطرناک او دامن زده است و من دیگر چاره ای جز جدا شدن از او ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن جوان در حالی که نوزادش را در آغوش می فشرد، دفتر زندگی اش را به 3 سال قبل ورق زد و گفت: در خانواده ای زندگی می کردم که پدر و مادرم هیچ گاه به تحصیل فرزندانشان اهمیتی نمی دادند.

من هم که احساس پوچی می کردم در دوران دبیرستان ترک تحصیل کردم و در یک کارگاه خیاطی مشغول کار شدم.
پدرم دستفروش بود و وضعیت مالی خوبی نداشتیم. از سوی دیگر هم، پزشکان به مادر بیمارم توصیه کرده بودند که اگر در بیمارستان بستری نشود وضعیت جسمانی اش رو به وخامت خواهد گذاشت ولی پدرم نمی توانست هزینه بستری شدن او را بپردازد این گونه بود که مدتی بعد مادرم بر اثر عوارض ناشی از بیماری فوت کرد و من مجبور شدم از خواهران و برادران کوچک ترم نگهداری کنم.

ازدواج پدر و رفتارهای خشن او برای حمایت از همسرش و همچنین فشارهای اقتصادی، موجب شد برای رهایی از این شرایط به خواستگاری «غلامعباس» پاسخ مثبت بدهم.
احساس می کردم با ازدواج می توانم به آینده ام امیدوار باشم و بدون هیچ گونه شناختی از غلامعباس زندگی مشترکم را با او آغاز کردم اما خیلی زود با رفتارهای خشن همسرم متوجه اعتیاد او به موادمخدر صنعتی شدم.

این در حالی بود که مجبور به سکوت بودم و نمی توانستم دوباره به آن خانواده آشفته بازگردم. در همین زمان بود که اشتباهی بزرگ را مرتکب شدم ودر جست و جوی محبت وارد شبکه های اجتماعی شدم و با پسر جوانی به نام «حمید» ارتباط برقرار کردم.

او با جملات عاشقانه اش مرا وابسته خودش کرده بود تا این که روزی فهمیدم حمید با دختری ازدواج کرده است. با آن که هیچ وقت حضوری او را ملاقات نکرده بودم، اما ازدواج او ضربه روحی شدیدی به من وارد کرد به طوری که برای فراموش کردن او به سمت موادمخدر کشیده شدم. از آن روز به بعد در کنار «غلامعباس» مواد مصرف می کردم تا این که پدرم متوجه موضوع شد و مرا در مرکز ترک اعتیاد بستری کرد.

وقتی مواد را کنار گذاشتم پدرم اصرار می کرد از همسرم جدا شوم اما من که می دانستم مقصر خودم هستم به زندگی با او ادامه دادم. مدتی بعد و در حالی که دختری به دنیا آورده بودم «غلامعباس» متوجه ارتباط قبلی من با حمید شد و از آن روز دیگر همواره پس از مصرف مواد ،مراکتک می زند. امروز نیز...

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث خیانت ارتباط با زن شوهر دار زن شوهر دار زن خائن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فال قیمت بهاره رهنما سارا و نیکا سارا و نیکا فرقانی مهدی طارمی فوتبالیست مهدی طارمی مهدی طارمی و سحر قریشی مهتاب کرامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899007

دیگر خبرها

  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • سرقت برای انتقام!
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!