Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی آجورلو تا ساعات آینده و نهایتا تا فردا به عنوان مدیرعامل استقلال مشغول به کار می‌شود.

به گز ارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو  باشگاه استقلال از حدود ۱۰ روز پیش که احمد مددی از سمتش استعفا کرد تا همین امروز بلاتکلیف است و هواداران و اهالی فوتبال در انتظار انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل جدید نشسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواشی استقلال در شرایطی اتفاق افتاده که از مدت‌ها قبل نام مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق باشگاه‌های پاس تهران، استیل‌آذین و تراکتور تبریز به عنوان گزینه اصلی تصدی مدیریت باشگاه آبی پوش پایتخت به میان آمده اما با وجود گمانه زنی ها تاکنون رسما او به صندلی مدیرعاملی نرسیده است.

حالا امااز وزارت ورزش خبر می‌رسد که طی ساعات آینده و نهایتا تا فردا اعضای جدید هیات مدیره استقلال معرفی می‌شوند. شنیده می‌شود وزارت ورزش افرادی را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره استقلال برگزیده که با آجورلو رابطه نزدیکی دارند و به نوعی با وی هماهنگ هستند.

بعد از معرفی اعضای جدید هیات مدیره سریعا مدیرعامل باشگاه استقلال نیز معرفی می‌شود تا آجورلو با نشستن روی صندلی مدیریتی رسما کارش را جلو ببرد و باشگاه استقلال را از بلاتکلیفی موجود خارج کند.

بی تردید با توجه به مسائل و مشکلات موجود، آجورلو روزهای سختی را خصوصا در اول راه مدیریتی اش در پیش خواهد داشت و باید دید او چگونه برای خروج آبی های پایتخت از بحران کنونی اقدام می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال وزارت ورزش سردار آجرلو اعضای جدید هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

امتداد -  ۲ بانک از ۶ بانک خریدار پرسپولیس قرار است رئیس هیات مدیره این باشگاه را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالا در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

 

 

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال