Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، رییس جمهور ( سید ابراهیم رییسی) در این دیدارها در گفتگوی رودررو و بی واسطه، پس از آگاهی از مشکلات، پیشنهادها و طرح‌های ملاقات کنندگان، بلافاصله استاندار ایلام را مخاطب قرار داده و خواستار پیگیری و رفع مشکلات و انجام اقدامات لازم برای به نتیجه رساندن موارد مطرح شده، گردید.
در این دیدار، ملاقات کنندگان که از طبقات و گروه های شغلی مختلف بودند، بدون واسطه و در فضایی صمیمی پیشنهادات، مشکلات و طرحهای خود را با رییس جمهور در میان گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمک به رفع مشکل مسکن، حمایت از ابتکارات و طرح های تحقیقاتی دانش بنیان، برطرف کردن موانع تولید در حوزه دامپروری و کشاورزی و ارائه تسهیلات و تجهیزات لازم برای تحصیل دانش‌آموزان از جمله مسائلی بود که در این دیدار چهره به چهره مطرح گردید.

پربیننده ترین شتاب در روند واکسیناسیون ضروری است / لزوم اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در تمام مبادی ورودی کشور بازدید رییسی از روند تکمیل سد مخزنی کنجانچم ایلام نباید هم و غم مردم، به دست آوردن یک لقمه نان باشد رییسی: وزرا و مدیران به فکر سفر اربعین نباشند شهرداران ۴ شهر منصوب شدند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب

تابناک _ پیش از ظهر امروز، آقای نچیروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان عراق با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود...

دیگر خبرها

  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • بارزانی با رییسی دیدار کرد
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم