Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در سالن ولایت شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه روزانه ظرفیت واکسیناسیون دو هزار نفر را داریم.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه علی عبداله پور در آیین افتتاح و آغاز به کار ۲۶ مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ که با حضور زاکانی شهردار تهران و چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی افزود: این مرکز با ١٢٠٠ متر مساحت برای تسهیل واکسیناسیون شهروندان آماده سازی شده و ۶۴ نفر در داخل سالن جهت دریافت واکسن امکان حضور را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده زمان انتظار هر نفر جهت تزریق تقریبا دو دقیقه و ده ثانیه است و ۸ نفر می‌توانند همزمان در داخل همه غرفه‌ها واکسینه شوند

عبداله پور تصریح کرد: در مرکز ولایت ظرفیت واکسیناسیون ٢ هزار نفر در روز را داریم و برآورد کرده ایم تا پایان مدتی که شهردار تهران مقرر کرده اند بتوانیم ۲۰ هزار نفر را واکسینه کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه در کنار وظیفه اصلی شرکت که خدمات رسانی به شهروندان است گفت: مفتخر هستیم که سهمی هم در واکسیناسیون شهروندان محترم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: تزریق بیش از ۲۹ هزار دوز واکسن در مرکز واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران

انتهای پیام/

برچسب ها: متروی تهران واکسیناسیون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: متروی تهران واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید سعید راد امروز پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در سفر به خوزستان از مراکز خرید محصولات گندم در استان دیدن کرد.

وی در این بازدید از روند خرید محصول کشاورزان خوزستانی و نیز حمل و جابجایی گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به سیلو‌ها و کارخانه‌های آرد استان دیدن کرد.

سید سعید راد، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید گندم در کشور است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان با همکاری دستگاه‌های مختلف گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز به مراکز استاندارد و سیلو‌ها ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد