Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غنی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جهرم گفت: شب شعر بین‌المللی «نوای کاروان» به همت کانون شعر و ادب و انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جهرم و کانون فرهنگی میعاد، با حضور چهار شاعر از کشور‌های افغانستان، عراق و اوکراین و سه شاعر ایرانی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این مراسم شنبه ۳ مهر ماه ساعت ۲۱ برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با شعرخوانی و اجرای دکتر شهرام کارگر و در بستر اسکای روم برگزار می‌شود.

غنی بیان کرد: محور این شب شعر، اربعین حسینی است که به دلیل تقارن با هفته دفاع مقدس، از شاعران این حوزه نیز برای حضور و شعرخوانی دعوت کرده‌ایم.

او با بیان اینکه رونمایی از کتاب «جان پدر کجاستی؟!» نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم است، گفت: این کتاب مجموعه شعر شاعران پارسی‌زبان درباره‌ی حمله تروریستی به مدرسه سیدالشهدا در منطقه‌ی دشت برجی کابل و در سوگ کشتار بی‌رحمانه دخترکان مظلوم افغان به اهتمام دانیال بهادرانی است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جهرم گفت: این کتاب به همت بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشر صریر قلم به شمارگان هزار نسخه منتشر شده است.

این شب شعر در بستر اسکای روم به نشانی http://skyroom.online/ch/rsmi/fars برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شب شعر بین المللی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می شود دانشگاه جهرم شب شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

حسن هاشمی پور عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در سال ۱۴۰۳ به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام رشته مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و، ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش‌های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • اکسپو فرصتی برای توسعه