Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یک قاضی کانادایی با لغو شرایط وثیقه و امضای حکم آزادی، به بازداشت خانگی «مِنگ وانژو» مدیر ارشد مالی شرکت هوآوی پس از دو سال و نیم پایان داد.

آزادی منگ وانژو پس از آن صورت گرفت که وی با وزارت دادگستری ایالات متحده به توافقی برای منع پیگرد قانونی دست یافتند.

وزارت دادگستری ایالات متحده روز جمعه با اشاره به شرکت بانکداری هنگ کنگ و شانگهای با اشاره به موافقت منگ با درستی و صحت بیانیه چهار صفحه‌ای از گفته می‌شود اظهارات عامدانه و دروغین وی به نهاد مالی یک را به تفصیل بیان می‌کند، اعلام کرد: «منگ همچنین با عدم ارتکاب به سایر جرائم فدرال، ایالتی و محلی موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر منگ این توافق را نقض کند، وی در معرض پیگرد قانونی برای تمام اتهاماتی است که در سومین کیفرخواست لغو شده در این پرونده مطرح شده است.

وزارت دادگستری ایالات متحده در ادامه تأکید کرد که دولت آمریکا همچنین با پس گرفتن درخواست خود به وزارت دادگستری کانادا برای استرداد منگ به ایالات متحده موافقت کرد.

کد خبر 5312608

منبع: مهر

کلیدواژه: منگ وانژو شرکت هواوی ایالات متحده چین کانادا ایالات متحده امریکا افغانستان روسیه طالبان ایران فلسطین رژیم صهیونیستی انگلیس فرانسه سوریه مجمع عمومی سازمان ملل متحد طالبان افغانستان توافق آکوس ترکیه وزارت دادگستری ایالات متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت: تا پایان سال گذشته به منظور تامین نیروی انسانی و تقویت حوزه قضایی شهرستان فلاورجان، ۵ قاضی و ۲۴ کارمند جذب شدند.
حجت‌الاسلام اسداله جعفری همچنین آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد دانست و افزود: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوع دوستی مردم منطقه رضایت بخش نیست و باید با برنامه ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف این حوزه بهبود یابد.
وی ادامه داد: در بازدید از حوزه‌های قضایی شهرستان‌ها روند ارائه خدمت به مراجعان، با حضور معاونان و مسئولان استانی به طور دقیق بررسی و سپس در جهت رفع مشکلات تصمیم‌گیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • هاله غریط استعفا داد + جزئیات
  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • دعوای «تیک تاک» و جو بایدن بالا گرفت
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»