Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز شنبه در آئین توزیع هشت‌هزار بسته معیشتی سپاه روح‌الله استان مرکزی، افزود: از ابتدای رزمایش کمک مومنانه در اردیبهشت ماه سال گذشته تا کنون حدود ۳۶۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده که افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰۰ طلبه استان مرکزی در فرآیند کفن و دفن متوفیان کرونا مشارکت داشتند و شمار قابل توجهی نیز از این قشر با حضور در مراکز درمانی، از کادر درمان برای رسیدگی به بیماران کووید ۱۹ حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بسیج سازندگی را نماد اخلاص و کار برای خدا عنوان کرد و اظهار داشت: اقدامات این نهاد انقلابی در محرومیت‌زدایی و مقابله با فقر ستودنی است اما، باید توجه داشت که توانمندسازی افراد و کمک برای روی پا ایستادن محرومان باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: حمایت از زنان سرپرست خانوار و در مجموع سه دهک جامعه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و در این رهگذر باید از حمایت‌های خیران نیز استفاده کرد و عدالت اجتماعی در جامعه محقق شود.

وی، مدیریت منابع ارزی، بودجه‌ای و منابع بانکی را از اولویت‌های مهم کشور در مسیر توسعه دانست و گفت: مسئولان امر باید توجه داشته باشند تا ارز حاصل از صادرات تا سنت آخر به کشور وارد شود نه اینکه افراد با این منابع ارزشمند در کشورهای همسایه بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی خریداری کنند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: منابع بودجه‌ای کشور نیز باید به قطره‌چکانی و با نظارت گسترده نهادهای مسئول در مسیر توسعه کشور هزینه شود و از اصراف در تمامی لایه‌های مدیریتی به شدت پرهیز شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه مدیریت منابع در سطح کلان کشور گام نخست عدالت اجتماعی است، گفت: منابع بانکی کشور نیز باید در مسیر حمایت از تولید و صادرات به‌کار گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود واگذاری‌های اصل ۴۴ قانون اساسی در استان مرکزی را ناموفق ارزیابی کرد و گفت: صنایع بزرگی همچون هپکو و آذرآب اراک بعد از واگذاری با سوء مدیریت‌ها به رکود کشیده شدند که می‌طلبد دولت جدید نسبت به راه‌اندازی این واحدهای تولید توجه ویژه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ارزش افزوده تولید و کالای نهایی را با خام فروشی غیر قابل مقایسه دانست و ادامه داد: ارزش افزوده تولید حداقل پنج برابر کالاهایی همچون فولاد است، بنابراین تمام ظرفیت مالی کشور باید در مسیر حمایت از تولید بکار گرفته شود چرا که تنها در این صورت می‌توان مشکلات اشتغال و اقتصادی را رفع کرد.

توزیع هشت هزار بسته معیشتی در این آئین با حضور سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در استان مرکزی آغاز شد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امام جمعه اراک سازمان بسیج سازندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امام جمعه اراک سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بابایی کشتلی بعدازظهر پنجشنبه در نشست مشترک معاون مرکز تحقیقات برنج کشور و جمعی از مسئولان این مرکز تحقیقاتی با اشاره به اهمیت رشد تولید به ویژه در عرصه کشاورزی برای تحقق شعار سال، گفت: امنیت پایدار غذایی با رشد و توجه به مراکز تحقیقاتی میسر می‌شود و در این عرصه حوزه کشاورزی از اهمیت بالقوه و راهبردی برخوردار است.

وی افزود: مازندران به دلیل برخورداری از مواهب الهی از استان‌های مهم در عرصه تولید کشاورزی محسوب می‌شود و باید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نام گرفته است شاهد رشد تولید محصولات مهم و راهبردی کشاورزی در کشور باشیم.

مدیرکل دیوان محاسبات خواستار توجه و اهمیت بخشیدن به حوزه تحقیقات شد و تصریح کرد: دورنمای توسعه با توجه به زیرساخت‌های حوزه تحقیق و عملی شدن دستاوردهای پژوهشی و عینیت بخشی به آن محقق می‌شود و لذا مسئولان باید در این عرصه نگاه و توجه جدی و ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مازندران بر اساس آمار رتبه نخست تولید برنج کشور را داراست انتظار از مرکز تحقیقات برنج با برخورداری از پژوهشگران موفق ومجرب حفظ روند رو به رشد و ساری شدن دستاوردها در عرصه عمل و اجرا است.

کد خبر 6088645

دیگر خبرها

  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می‌شود
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است