Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@03:07:43 GMT

استقلالی‌ها پیگیر محرومیت فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۶۱۰۴

استقلالی‌ها پیگیر محرومیت فرهاد مجیدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از محرومیتی که کمیته اخلاق برای فرهاد مجیدی در نظر گرفت، مسئولان باشگاه استقلال در این خصوص پیگیری هایی انجام دادند تا وضعیت او مشخص شود.

کمیته اخلاق مجیدی را ۵۰ میلیون تومان جریمه کرد و مشخص شده تا زمانی که این پول پرداخت نشود، او حق حضور در محافل فوتبالی را ندارد. از این رو هنوز فدراسیون فوتبال دلیل اصلی این جریمه را برای سرمربی استقلال مشخص نکرده و فقط گمانه زنی هایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال امروز باشگاه استقلال نماینده ای را به کمیته اخلاق فرستاد تا پیگیر وضعیت مجیدی و جریمه سرمربی این تیم شود. اگرچه گفته می شود محرومیت مجیدی به خاطر مصاحبه هایش علیه برخی افراد و مسئولان شاغل در فوتبال و غیرفوتبال است اما استقلالی ها قصد دارند حکم کتبی را دریافت کنند و هرچه سریع تر نسبت به رفع آن اقدام کنند.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1558116

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات هوادار منتسب به سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس آمده است: درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود.

بیشتر بخوانید؛ تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

در این دیدار از سوی هوادار منتسب به سپاهان، صحبت‌های عجیبی خطاب به هواداران پرسپولیس صورت گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229411 برچسب‌ها سپاهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها