Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:25:49 GMT

خانه نخبگان و هدایت فناوران در مازندران تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۶۱۶۳

خانه نخبگان و هدایت فناوران در مازندران تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی مؤذن پیش ازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این برای حمایت از مبتکران و مخترعان کمک‌های بلاعوض انجام می‌دهیم، گفت: خانه نخبگان در مرکز استان تشکیل شده و ۲۴۰ نفر از نخبگان فناور استانی در این خانه عضویت دارند.

وی با اظهار اینکه از مجموع نخبگان حدود ۷۰ نفر در مرکز استان و بقیه در خانه نخبگان شهرستان‌های عضویت و فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشکیل خانه هدایت اشاره کرد و گفت: اندیشه ورزی و تفکر از جمله وظایف خانه نخبگان به شمار می‌رود و برای برون رفت از مشکلات، راهکارهایی را ارائه می‌دهد.

مؤذن تصریح کرد: مراکز هدایت، مراکز حمایتی و تخصصی هستند و در قالب قراردادهایی با دانشگاه‌هابه حمایت از طرح‌ها می‌پردازد.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلا یادآور شد: برای طرح‌های نیمه صنعتی و صنعتی تا سقف ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض صورت می‌گیرد.

وی با اظهار اینکه از نظر فناوری در حوزه زباله مشکل نداریم، مدیریت پسماند را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: متأسفانه شهرداری‌ها زیربار نمی‌روند و مافیایی در این زمینه فعالیت دارند.

وی تفکیک زباله را از مهمترین چالش‌ها بیان کرد و با به تولید دستگاهی در حوزه زباله اشاره کرد و گفت: این دستگاه ۱۰۰ تن ظرفیت دارد..

کد خبر 5312956

منبع: مهر

کلیدواژه: نخبگان سپاه کربلای مازندران ساری هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام واکسن کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس گرگان عکس استانها خانه نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز در خبری عنوان شد که تیم های استقلال و پرسپولیس با توجه به امتیازهایی که کسب کرده اند جواز صعود مستقیم به لیگ نخبگان آسیا را کسب کرده اند و سایر تیم ها باید برای جایگاه سومی تلاش کنند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. قهرمان جام حذفی هم به پلی آف لیگ نخبگان راه پیدا می کند.

در این زمینه سهیل مهدی مسئول مسابقات لیگ برتر به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: درباره اینکه صعود استقلال و پرسپولیس قطعی شده آقای زراعی باید صحبت کند.

وی در خصوص اینکه چرا تصمیم گرفته شده قهرمان جام حذفی باید به پلی آف برود و تیم دوم لیگ مستقیم به لیگ نخبگان برود، گفت: این تصمیم را هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گرفته و ربطی به کمیته مسابقات ندارد.

مهدی در ارتباط با اینکه پرسپولیسی ها معتقد هستند اگر قرار است سازمان لیگ برای بازی هفته پایانی استقلال و پیکان تهمیداتی داشته باشد تا بازی با حضور هواداران برگزار شود، باید برای بازی این هفته سرخپوشان مقابل هوادار هم این تمهیدات در نظر گرفته شود، اظهار کرد: اصلا درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس بابت این موضوع نیامده است. درثانی وضعیت جغرافیایی شهرک اکباتان و نحوه بلیت فروشی آن به صورتی است که تصمیم گیری در مورد این موضوع اصلا دست سازمان لیگ نیست و باید مسئولان شورای تامین در موردش نظر بدهند. من الان هر حرفی بزنم اشتباه است چون نه درخواستی آمده و نه تصمیم گیر نهایی هستیم.

مسئول کمیته مسابقات همچنین در مورد درخواست تبریزی ها برای تعویق بازی تراکتور و گل گهر تاکید کرد: اگر درخواستی در این زمینه باشد باید بررسی کنیم که آیا برنامه به ما راه می دهد این بازی را به تعویق بیندازیم یا خیر. در هر صورت بخشی از برگزاری بازی دست عوامل مسابقات در تبریز است و اگر مشکلی بابت برنامه ریزی نداشته باشیم با آنها تعامل می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • رویداد گفتاورد ملی نخبگان برگزار می‌شود
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران