Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:58:08 GMT

تولید و توزیع سیمان در استان بوشهر رصد می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۶۴۶۶

تولید و توزیع سیمان در استان بوشهر رصد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم محمد زاده صبح شنبه در نشست با اعضای کارگروه رصد سیمان اظهار داشت: سه کارخانه مهم تولید سیمان در استان بوشهر فعال است و ظرفیت تولید آنها بیش از ۱۰ هزار تن در روز است.

وی مهمترین مصرف کنندگان سیمان استان را طرح‌های بزرگ عمرانی، صنایع سیمان بر و عاملین فروش عنوان کرد و ادامه داد: در استان بوشهر بخش عمده مصرف‌کنندگان سیمان نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: اغلب فعالان حوزه سیمان و کارخانجات تولید سیمان وارد بورس شده‌اند، کد بورسی دریافت کرده‌اند و عملاً تمام عرضه محصولات سیمان از طریق بورس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کار تولید سیمان به صورت ویژه مورد توجه و رصد قرار می‌گیرد افزود: وزارت صمت با طرح‌های مختلف به دنبال ساماندهی و تنظیم شبکه‌های توزیع سیمان در کشور است.

محمدزاده از کاهش قیمت سیمان طی یک ماه گذشته خبر داد و اضافه کرد: شفافیت قیمت‌ها از طریق عرضه سیمان در بورس، عامل کاهش التهاب در بازار و زمینه‌ساز رضایت‌مندی مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: سیمان در حال حاضر به قیمتی رسیده که هم تولیدکننده و هم مصرف کننده از آن راضی هستند.

کد خبر 5312929

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر وزارت صمت هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام واکسن کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس گرگان عکس استانها استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی