Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله جلال‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۳۱ نقطه پرتصادف و حادثه‌خیز مصوب در خراسان جنوبی تاکنون ۱۳ نقطه با صرف ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در سال‌های اخیر برای تسهیل تردد خودروها و ایمنی مسافران، اصلاح و رفع شده است.

وی گفت: عملیات ایمن‌سازی و آشکارسازی تمامی نقاط حادثه‌خیز مصوب در سطح راه‌های اصلی استان از سوی این اداره کل پذیرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: اداره‌ کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای در راستای انجام وظایف ذاتی خود و ارتقای سطح ایمنی راه‌های استان اقدام به ایمن‌سازی تقاطع‌های حادثه‌خیز با احتمال وقوع تصادفات بالا کرده و تاکنون در۲ تقاطع برای ایمن سازی، روشنایی نقطه‌ای نیز ایجاد شده است.

وی افزود: امسال نیز با توجه به وضعیت نقاط حادثه‌خیز باقیمانده، پنج نقطه را هدف‌گذاری و اولویت‌بندی کرده‌ایم که برای رفع آنها ۹ میلیارد تومان درخواست اعتبار شده لذا در صورت تامین آن، عملیات تکمیل و ایمن‌سازی آنها اجرا خواهد شد.

جلال‌زاده گفت: شناسایی و رفع نقاط پرتصادف و حادثه‌خیز برون‌شهری از جمله مسایل حساس و مهم است که در صورت اجرایی شدن آن، علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، آمار تصادفات جاده‌ای را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

۱۷ هزار و ۸۲ کیلومتر راه در خراسان جنوبی وجود دارد و از ۱۰ کریدور اصلی کشور ۲ کریدور در این استان کویری واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بهسازی راه ها خراسان جنوبی تصادفات جاده ای اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بهسازی راه ها خراسان جنوبی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بهسازی راه ها خراسان جنوبی تصادفات جاده ای اعتبارات خراسان جنوبی حادثه خیز ایمن سازی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی

آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در ۴۸ ساعت گذشته به راه‌های مناطق شهرستان زیرکوه و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساخت‌های آب، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده‌ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده‌ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می‌شود در صورت عبور در جاده‌های این مناطق بویژه راه‌های سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآورد‌های اولیه حدود ۳۰۰ دام هم دراین مدت تلف شده اند، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم، عشایر و روستائیان از حجم خسارت‌ها تا حدودی کاسته شده، اما ضروری است همچنان مردم به هشدار‌ها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاه‌ها و ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارت‌های ناشی از سیل به بخش‌های زیرساختی استان برآورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان