Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:41:27 GMT

مهلت ارسال اثر به جشنواره «سینماحقیقت» پایان یافت

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۶۵۸۸

مهلت ارسال اثر به جشنواره «سینماحقیقت» پایان یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مهلت ثبت‌نام و ارسال اثر به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» برای شرکت در بخش «مسابقه ملی» پایان یافت.

دبیرخانه پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» پایان زمان ثبت‌نام به این جشنواره را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان مهلت شرکت در پانزدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت»، گزینه ثبت‌نام روی پایگاه اینترنتی جشنواره غیرفعال شده است و عموم تهیه‌کنندگان و مستندسازانی که مشخصات جدیدترین آثار مستند خود را روی وب‌سایت جشنواره ثبت کرده و کد رهگیری گرفتند، تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۶ مهر ماه فرصت دارند که لینک فیلم خود را، در سایت قرار دهند.

پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از تاریخ ۱۸ تا ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

کد خبر 5313008 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی جشنواره سینماحقیقت سینمای مستند هفته دفاع مقدس فیلم کوتاه اربعین 1400 عکاسی اربعین حسینی برنامه تلویزیونی دفاع مقدس فیلم سینمایی موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان شبکه دو سیما تئاتر ایران جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان حسینیه مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد

حجت اله صالحی در جلسه با معاونان اداره کل مالیاتی استان اظهار کرد: در اجرای مقررات ماده سه قانون، آخرین مهلت استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم فصل زمستان سال گذشته یک ماه پس از پایان دوره مزبور است.

وی افزود: این مهم به دلیل درخواست‌‏های مکرر مودیان مالیاتی و به منظور تکریم و فراهم آوردن زمینه اجرای صحیح تکالیف قانونی، بنا به ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم و بخشنامه صادره در خصوص مودیانی که تا پایان ۱۲ اردیبهشت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره مالیاتی چهارم سال ۱۴۰۲ خود را اصلاح، تکمیل و به سازمان امور مالیاتی کشور مسترد نمایند اعمال می‌شود و امکان برخورداری ۱۰۰درصدی از بخشودگی جریمه تاخیر موضوع ماده ۳۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده همچنین جرائم موضوع بند (ب) ماده ۳۶ قانون مذکور را تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی (مندرج در اظهارنامه مسترد شده) دارند.

به گزارش ایرنا مالیات بر ارزش افزوده مالیات غیر مستقیمی است که مصرف‌کننده (خریدار) آن را به همراه بهای خرید کالا یا خدمات می‌پردازد و دریافت‌کننده (فروشنده) موظف است مقدار مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی