Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با بازگشایی مدارس و به‌همت خیرین و ارگان‌های حمایتی، تعداد ۳۵۸ بسته شامل کیف و نوشت‌افزار ظهر امروز در قالب جشن عاطفه‌ها میان دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند زندانی استان اردبیل توزیع شد.

این مراسم با حضور رئیس کل دادگستری، مدیرکل زندان‌ها، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان استان اردبیل و جمعی از خیرین در مسجد اعظم اردبیل برگزار گردید و در سایر مراکز تابعه نیز به طور همزمان مراسم مشابهی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاماندگان اربعین به خانواده‌های نیازمند زندانیان کمک کنند

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمامی عاشقان حضرت سیدالشهدا(ع) و آنانی که از پیاده‌روی اربعین جامانده‌اند می‌خواهیم تا هزینه این سفر را در راه کمک به خانواده‌های نیازمند و بی‌سرپرست زندانیان و آزادی مددجویان معسر و آبرومند صرف کنند.

یاسر امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل نیز بیان کرد: ارزش مالی بسته‌های نوشت‌افزاری بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بوده و این حرکت خیرخواهانه با مساعدت خیرین و نهادهای حمایتی به‌ویژه اداره‌کل اوقاف و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به‌صورت همزمان در تمامی مراکز تابعه آغاز شد و انتظار داریم در روزهای آینده با مشارکت بیشتر مردم خیر و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده های نیازمند زندانی رئیس کل دادگستری استان اردبیل مدیرکل زندان های استان اردبیل بازگشایی مدارس دانش آموزان نیازمند جاماندگان اربعین ستاد اجرایی فرمان امام ره خانواده های نیازمند استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی