Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیوان ظهیری پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های نافرجام مسلحانه طلافروشی‌های شهرستان شهریار و شهرستان اسلامشهر در مرداد و شهریور ماه سال جاری، اقدامات همه جانبه ای در جهت شناسایی و دستگیری سارقان مسلح در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در بررسی‌های اطلاعاتی صورت گرفته و اقدامات میدانی انجام شده با توجه به شیوه و شگرد سارقان مسلح با سارقان مسلح طلافروشی‌های سال گذشته غرب استان تهران و در پی دستگیری یکی از متهمان پرونده توسط پلیس آگاهی استان البرز، مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران طی تعامل با پلیس آگاهی استان البرز و تهران بزرگ و بازجویی از متهم دستگیر شده، سرنخی از سر شبکه اصلی این باند مسلح به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهیری افزود: در ادامه تحقیقات میدانی و بررسی اطلاعاتی، نقش مستقیم فردی به عنوان عضو اصلی باند سرقت‌های مسلحانه سال گذشته در سرقت‌های نافرجام سال جاری در اسلامشهر و شهریار محرز شده و با رصد شبانه و تعقیب و مراقبت، متهمان شناسایی شده و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در ادامه، در پی درگیری منجر به مجروحیت یکی از مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض تهران در شهریورماه سال جاری و مطابقت اسلحه بکارگیری شده در سرقت‌های مسلحانه نافرجام شهریار و اسلامشهر با اسلحه مورداستفاده در درگیری مسلحانه، بلافاصله با هماهنگی قضائی، سارق مسلح متواری و همدستش تحت تعقیب قرار گرفت.

ظهیری افزود: در عملیاتی از سوی مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران و البرز و تهران بزرگ، ۲ عضو اصلی و سر شبکه باند سارقان مسلح در مخفیگاهشان در شهرستان فردیس کرج، محاصره شده و بامداد روز پنج شنبه یکم مهرماه، هردو نفر به همراه زنی دستگیر شدند و در بازرسی از منزل و انباری منزل تعداد دوقبضه اسلحه کلاشینکف به همراه دوتیغه خشاب و مقداری طلای مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت پرونده و درگیری سارقان مسلح با مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض تهران و یکی از عابران پیاده در شهر تهران، سارقان مسلح دستگیر شده به همراه اقلام مکشوفه جهت بازجویی‌های اولیه به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند که پس از طی مراحل مجدداً در اختیار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار خواهند گرفت.

کد خبر 5313006

منبع: مهر

کلیدواژه: کیوان ظهیری فرماندهی انتظامی غرب استان تهران دستگیری هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر واکسن کرونا ایلام دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی بازگشایی مدارس آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان غرب استان تهران سارقان مسلح پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت‌های خصوصی با مراجعه به جاعلان نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده اند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: در این زمینه ماموران پلیس به منظور جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطان آن‌ها را شناسایی و در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبارجنوب دستگیر و از مخفیگاه آنان یکهزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای کشف کنند.

او افزود:متهمان پس از مواجهه با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان کردند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان