Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین ساقی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان بصورت خودگردان اداره می شود و برای تامین هزینه های خود ناگزیر به وصول مطالبات از مشترکان است.

وی افزود: این شرکت برای تامین و توزیع آب شرب در شهرها و روستاها و ادامه خدمات در بخش های مختلف اعم از اتفاقات، فنی، آزمایشگاه و مانند آن نیازمند تعامل و همکاری مشترکان خود در پرداخت به موقع آب بهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مشترکان تحت پوشش خواست تا برای پرداخت بدهی خود اقدام کنند و افزود: ادامه  خدمات با پرداخت قبوض آب بها امکان پذیر است

ساقی با بیان این که بیش از ۵۰ درصد از مشترکان شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی خوش حساب هستند و در موعد مقرر بدهی خود را واریز می کنند اظهار داشت: از ۵۰ درصد دیگر مشترکان دیگر تقاضا داریم با پرداخت به موقع صورتحساب خود به جمع مشترکان خوش حساب بپیوندند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با گلایه از مدیران برخی ادارات و ارگانها گفت: طبق بررسی های انجام شده نام بعضی از ادارات و ارگانها در فهرست بدهکاران اصلی این شرکت دیده می شود در حالی که این بخش باید در پرداخت قبوض خود تلاش بیشتری داشته باشند و برهمین اساس از مدیران این دستگاه ها درخواست می شود نسبت به تسویه بدهی ادارات اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی با اشاره به اینکه تاخیر و  پرداخت نشدن به موقع آب بها توسط مشترکان مشکلاتی را برای خدمت رسانی در شرکت بوجود آورده است، گفت: تاخیر در پرداخت آب بها باعث شده است شرکت در تامین هزینه ها برای  ارائه خدمات مستمر به شهروندان و در پرداخت حق و حقوقات کلیه ذینفعان با مشکل مواجه شود.

ساقی اظهار داشت: بر اساس بند ج ماده ۳۹-۴ آئین نامه عملیاتی این شرکت؛ در صورتیکه مشترک نسبت به پرداخت تمامی دیون خود به شرکت در مهلت مقرر اقدام نکند این شرکت می تواند انشعاب او را بصورت موقت قطع کند اما از آنجاییکه این شرکت همواره اعتماد مردم را بعنوان پشتوانه قوی برای خود داشته در این زمینه اقدامی نکرده است.

وی افزود: از مشترکان خود می خواهیم با پرداخت به موقع قبوض علاوه بر یاری رساندن به ما  تداوم بخش خدمات مستمر در این بخش نیز  باشند.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از ۲۰۰ هزار مشترک آب در شهرها و ۱۲۱ هزار مشترک آب در روستاها دارد.  

در خراسان شمالی هشت سد با توان تنظیم ۲۳۴ میلیون مترمکعب آب در حال بهره برداری است اما خشکسالی امسال ذخیره آب سدهای خراسان شمالی را به  کمتر از ۴۰ درصد رسانده است.

طول رودخانه های این استان ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر است.

برچسب‌ها بجنورد صرفه جویی در مصرف آب آب و فاضلاب خراسان شمالی شركت آب و فاضلاب خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد صرفه جویی در مصرف آب آب و فاضلاب بجنورد صرفه جویی در مصرف آب آب و فاضلاب خراسان شمالی شركت آب و فاضلاب خراسان شمالی آب و فاضلاب خراسان شمالی شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود

 علیرضا ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.

وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی افزود: با برنامه‌ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل ادامه داد: در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، ۲۰ دوربین‌ پلاک‌خوان از سوی شرکت مخابرات خریداری و در نقاط پیش بینی شده با مدیریت شهرداری در سطح این شهرستان نصب خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان