Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات ایران در گفت‌وگویی که اخیراً داشته اعلام کرده ما مهدی طارمی بهترین بازیکن پورتو را در اختیار داریم. سردار آزمون بهترین گلزن لیگ روسیه و زنیت را داریم. علیرضا جهانبخش در فاینورد هلند بازی می‌کند. همچنین بازیکنانی به غیر از خط حمله داریم که در شارلروا بلژیک و آاک بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها بازیکنانی هستند که بازی کردن در رئال هم برای آنها زیاد نیست.

اما نکته‌ای که در این بین وجود دارد این است که بازیکنی مانند آزمون با وجود شایستگی فراوان برای بازی در تیم‌های لیگ‌های معتبر اروپایی، از روسیه دل نمی‌کند و دوازدهمین فصل حضورش در لیگ این کشور را می‌گذراند. لیگی که قابل مقایسه با لیگ‌های اسپانیا، ایتالیا، آلمان، انگلیس و حتی فرانسه نیست.

این در حالی است که هر چند وقت یک بار اخبار مختلفی درباره پیوستن سردار به میلان، رم، چلسی، آرسنال، لیورپول و لیون مطرح می‌شود اما در نهایت این خبرها تکذیب می‌شود و مهاجم گلزن فوتبال ایران در روسیه باقی مانده است.

سوالی که ذهن بسیاری از علاقه مندان را مشغول کرده که رئال مادرید که هیچ، چرا سردار آزمون به یکی از تیم‌های لیگ معتبر اروپا نمی‌رود؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون علیرضا جهانبخش اخبار لژیونرها سردار آزمون علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی

دو مهاجم ایرانی و ایتالیایی زوج خط حمله رُم را برابر ناپولی تشکیل خواهند داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ تیم فوتبال رُم امشب در سی‌وچهارمین بازی‌اش در فصل جاری سری A در خانه ناپولی به میدان می‌رود. رم پس از شکست برابر بولونیا هفته گذشته در مصاف با اودینزه پیروز شد تا همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده امیدوار باشد.

قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود

بر اساس این گزارش؛ زوج خط حمله رُمی‌ها را در دیدار برابر ناپولی با توجه به تداوم غیبت روملو لوکاکو و لواندرو پاردیس، سردار آزمون و ادواردو بووه تشکیل خواهند داد.

تیم فوتبال رُم به مرحله سخت و مهم خود در این فصل رسیده است. این تیم پس از بازی امشب برابر ناپولی با مجموعه‌ای از دیدارهای سرنوشت‌ساز با تیم‌های یوونتوس، بایرلورکوزن و آتالانتا مواجه خواهد شد. دانیله دروسی، سرمربی رُمی‌ها رم اذعان کرد: سخت‌ترین جنبه این بخش از فصل، تعداد بازی‌هایی است که باید در زمان کوتاهی انجام شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد