Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه رزمایش کمک مومنانه استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نهضت کمک مؤمنانه تا پایان سال در کشور ادامه دارد گفت: تا پایان سال ۴ مرحله دیگر نهضت کمک مؤمنانه اجرا می‌شود.

سردار زهرایی افزود: این ۴ مرحله در مناسبت‌های مختلف از جمله سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، هفته وحدت، هفته بسیج و دهه فجر عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: هدف ما در نهضت کمک مؤمنانه اقشاری هستند که شاید مددجوی کمیته امداد یا بهزیستی نباشند، اما محروم هستند و نیاز به کمک دارند، ولی تاکنون تحت عنوان نیازمند شناسایی نشده اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه به دنبال خدمات تخصصی و بازتعریف خدمات مؤمنانه هستیم بیان کرد: پایگاه‌های مقاومت در سراسر کشور یک‌میلیون و ۶۵۰ هزار نفر از این افراد را شناسایی کردند و با اولویت به این بزرگواران ارائه می‌دهیم و در گام بعدی به سایر نیازمندان کمک می‌رسانیم.

او ادامه داد: خدمات هم تخصصی و نقطه زنی شده یعنی کسی که بسته معیشتی نیاز دارد به او بسته معیشتی و کسی که دارو یا شغل نیاز دارد به او د رزمینه دارو و فرصتی شغلی کمک می‌شود به این معنی که زندانی آزاد شده بسته معیشتی نیاز ندارد بلکه نیاز به شغل دارد.

سردار زهرایی ضمن تشکر از همه مردم و جهادگران بسیجی تصریح کرد: گروه‌های جهادی و جهادگران استان مرکزی پیشران در برخی از فعالیت‌های محرومیت‌زدایی هستند و در ساخت منازل آسیب‌دیده از سیل گروه‌های جهادی استان مرکزی به کمک بسیج سازندگی آمدند و الگوی قابل تکثیر در سراسر کشور شدند.

او اظهار کرد: بسیجیان استان مرکزی با دست خالی، اما با همت بلند کار‌های بزرگی کردند که نمونه آن ساخت و مرمت منازل آسیب‌دیده از سیل و حضور در مناطق حادثه‌خیز بوده است.
در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مردمی کمک مومنانه سپاه روح الله بسیج استان مرکزی نهضت کمک مؤمنانه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی

اساتید بسیجی سراسر کشور از حرکت کم سابقه دانشگاهیان سراسر جهان علیه خشونت و توحش بی سابقه حاکمان غاصب سرزمین های فلسطین حمایت و خواستار خاتمه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، نشست وبیناری بیش از 300 نفر از مسئولان کانون‌های بسیج اساتید کشور با حضور  محمدرضا مردا‌نی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و شورای معاونین این سازمان در حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاه های جهان برگزار شد. 

در پایان این نشست ضمن بررسی ابعاد این خیزش آزادیخواهانه بیانیه‌ای در محکومیت اقدامات وحشیانه علیه دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌های غربی صادر  و تاکید شد: ما اساتید بسیجی سراسر کشور ضمن ستایش و حمایت از حرکت کم سابقه دانشگاهیان سراسر جهان علیه خشونت و توحش بی سابقه حاکمان غاصب سرزمین های فلسطین، هرگونه برخورد خشونت آمیز و اعمال زور علیه اساتید گرامی و دانشجویان عزیز در هر نقطه‌ای از جهان را به شدت محکوم و خواستار خاتمه سریع جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه می باشیم.

در این بیانیه آمده است: 

روزی که حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی به عنوان «انفجار نور» تعبیر فرمود کمتر کسی باور می‌کرد انتشار این نور با چنان سرعتی جهان را فراگیرد که در کمتر از نیم قرن جهانیان شاهد امواج خروشان تنفر و اعتراض ناشی از دانایی و آگاهی جامعه بشری به پیشتازی و پیشگامی دانشگاهیان در سراسر جهان علیه ظلم و جنایت استکبار و صهیونیزم بین الملل حول محور «فلسطین» باشند. جایی که آن امام عظیم الشان(ره) آنجا را مسئله اول جهان اسلام معرفی فرمودند. 

اما امروز دنیا شاهد تحقق آن تعبیر و تبدیل شدن فلسطین به مسئله اول جهان می‌باشد که با خیزش و اعتراض کم نظیر دانشجویان فهیم، اساتید شجاع، جوانان حق طلب و مردم آزاده کره خاکی همراه گردیده و انسانهای آزاده سراسر جهان با علم و آگاهی از ظلم و خشونت وصف ناپذیر صهیونیزم و استکبار علیه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین بپاخاسته و زنگهای خطر را علیه موجودیت و حیات عنکبوتی اسرائیل غاصب و ارتش وحشی صهیونیست به صدا درآورده‌اند. 

ما اساتید بسیجی سراسر کشور ضمن ستایش و حمایت از حرکت کم سابقه دانشگاهیان سراسر جهان علیه خشونت و توحش بی سابقه حاکمان غاصب سرزمین های فلسطین، هرگونه برخورد خشونت آمیز و اعمال زور علیه اساتید گرامی و دانشجویان عزیز در هر نقطه‌ای از جهان را به شدت محکوم و خواستار خاتمه سریع جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه می‌باشیم.

همچنین به حامیان غربی این رژیم وحشی و سیاستمداران غربی هشدار می‌دهیم بیش از این چهره ملکوک و ماهیت زشت لیبرالیسم، دمکراسی، آزادی بیان و حقوق بشر را  مکشوف نساخته که زمان زیادی به آغاز جنبشهای  وسیع بیداری جوانان غرب علیه صهیونیستهای ضددین و سیاستمداران مستکبر باقی نمانده است. ان شاء الله

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت